اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار اصفهان خبر داد:

بهره‌برداری از 9 هزار واحد مسکن مهر خود مالک اصفهان

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: بیش از ۹هزار واحد مسکن مهر خود مالکی در استان اصفهان به بهره‌برداری رسیده است.

بهره‌برداری از 9 هزار واحد مسکن مهر خود مالک اصفهان
جمال ‌الدین صمصام شریعت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تیران و کرون اظهار داشت: یک هزار و 449 پروژه با هزینه‌ای بالغ بر یک هزار و 240 میلیارد تومان در سطح استان اصفهان به بهره‌برداری رسید که 600 میلیارد تومان از این هزینه‌ها از اعتبارات ملی بوده و بقیه از اعتبارات استانی و بخش خصوصی است.
وی افزود: پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده در عرصه‌های صنعت و معدن، کشاورزی، آب‌رسانی، برق‌رسانی، گاز رسانی، بنیاد شهید، مسکن مهر، فرهنگی و زمینه‌های دیگر بوده است.
معاون امور عمرانی استاندار اصفهان با بیان اینکه تعدادی از این پروژه‌ها در روستاهای استان به بهره‌برداری رسید، بیان داشت: بیش از 75 میلیارد تومان از این هزینه‌ها در روستاهای استان در راستای خدمت به روستاییان و ایجاد پروژه مصرف شده است.
وی طرح‌های مسکن را از دیگر پروژه‌های مورد بهره‌برداری عنوان کرد و گفت:  علاوه بر 22 هزار واحد مسکن مهر که با حضور معاون اول رئیس جمهور در 2 ماه پیش به بهره‌برداری رسید تعدادی زیادی مسکن نیز به بهره‌برداری رسیده‌اند.
صمصام شریعت ادامه داد: افتتاح یک هزار و 400 واحد مسکن مهر در کاشان، 300 واحد در شهرضا، 4هزار واحد در فولاد شهر، یک هزار واحد در شهر جدید مجلسی، 804 واحد خود مالکی در بهارستان و 9هزار و 600 واحد خود مالکی در سراسر استان از مهم‌ترین پروژه‌‌های مسکن در استان اصفهان هستند که به بهره‌برداری رسیدند.
وی اضافه کرد: در ساخت پروژه‌های مسکن از نیروهای مهندس جوان و مصالح ساختمانی خوب استفاده می‌شود و طی دولت نهم و دهم اقدام ویژه‌ای برای مسکن در سطح استان اصفهان شده است.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول