اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کشتی پیشگامان آسانسور مازندران:

تیم کشتی پیشگامان ساری به صدرنشینی خود ادامه میدهد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پیشگامان آسانسور مازندران گفت: با حاضر نشدن تیم شهدای ملایر به چهارمین پیروزی متوالی خود دست یافتیم و به روند صدرنشینی خود ادامه میدهد.

تیم کشتی پیشگامان ساری به صدرنشینی خود ادامه میدهد
بهمن صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: از هفته چهارم لیگ دسته یک کشتی آزاد باشگاه‌های کشور قرار بود شب گذشته یک دیدار بین دو تیم پیشگامان آسانسور مازندران و شهدای ملایر در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری برگزار شود که با حاضر نشدن تیم مهمان، هشت بر صفر برنده شدیم.
وی تصریح کرد: این دیدار در حالی از سوی نماینده فدراسیون هشت بر صفر اعلام شد که بر اساس قانون اساسنامه سازمان لیگ، کشتی‌گیران تیم ما و داوران مسابقه در سالن حضور یافتند.
مدیر عامل پیشگامان آسانسور مازندران از صدرنشینی تیمش در لیگ دسته یک کشتی آزاد باشگاه‌های کشور خبر داد و بیان داشت: در چهار هفته گذشته کشتی‌گیران ما با قاطعیت با برتری کامل تشک کشتی را ترک کردند. 
اینئ مسئول گفت: مطمئنا فقط برای حضور در لیگ برتر کشتی آزاد کشور پا به این مسابقات گذاشتیم و این صعود با تلاش کشتی‌گیران و مسئولان ورزش استان به ویژه تماشاگران باتعصب و کشتی دوست ساروی امری شدنی است.
وی درباره کشتی‌گیران تیمش در این پیکارها متذکر شد: برای صعود به لیگ برتر تصمیم گرفتیم که از کشتی‌گیران جوان بومی البته از با تجربه‌ها بهره ببریم که تاکنون تلاش کادر فنی و کشتی‌گیران در قالب تیم نتیجه داد و توانستیم برنده هر چهار دیدار باشیم.
صفری در پایان اذعان داشت: با توجه به پیروزی کسب شده در چهار دیدار گذشته تیم پیشگامان آسانسور مازندران در این رقابت‌ها، این تیم با هشت امتیاز یکی از تیم‌های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی شد.
به گزارش فارس، تیم پیشگامان آسانسور مازندران در هفته چهارم لیگ دسته یک کشتی آزاد باشگاه‌های کشور به دلیل حاضر نشدن تیم شهدای ملایر هشت بر صفر برنده شد و با هشت امتیاز به تنهایی صدرنشین شده و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول