اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

برگزاری انتخابات مبانی وحدت را تحکیم میبخشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: برگزاری انتخابات مجلس مبانی وحدت را در جامعه بیش از بیش تحکیم می‌بخشد.

برگزاری انتخابات مبانی وحدت را تحکیم میبخشد
حجت‌الاسلام سیدسلمان ذاکر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با برگزار کردن انتخابات مجلس شورای اسلامی ملت ایران بیشتر و بهتر از گذشته به تحقق مفهوم وحدت کلمه نزدیک می‌شوند چرا که با سربلندی، فتنه 88 را پشت‌سر گذاشته و در این قبیل امور تجارب زیادی را اندوخته‌اند.
این مسئول افزود: با توجه به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود، دشمنان نظام از دریچه رسانه‌های خود صحنه برپایی انتخابات و میزان حضور مردم را به نظاره می‌نشینند چه‌ بسا برای ملتهب کردن جامعه برنامه‌های شومی نیز در دستور کار سران آنها قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: باید رسانه‌های داخلی با انعکاس لحظه به ‌لحظه اخبار انتخابات نه یک گام بلکه چندین گام از رسانه‌های مغرض جلو باشند بر این اساس کج اندیشان فرصتی برای جولان دادن در فضای سیاسی و اجتماعی ایران همچنین انتشار اخبار کذب فرصتی پیدا نمی‌کنند.
ذاکر در ادامه به تاثیر اصولگرایان بر حفظ اتحاد جامعه تاکید کرد و گفت: اگر کاندیدهای انتخابات پیش‌رو نمایندگان کنونی با حفظ همدلی در این عرصه وارد شوند مردم نیز به تاسی از آنها در فضایی مملو از آرامش و یکدلی در انتخابات و سایر امور مربوط به این موضوع وارد می‌شوند.
این مسئول برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی را مهم‌ترین رویداد سیاسی سال جاری عنوان کرد و افزود: سال جاری با برگزاری انتخابات مذکور یک نشاط سیاسی و اجتماعی مضاعف در فضای جامعه حاکم می‌شود و اقشار مختلف مردم برای انتخاب فرد اصلح و شایسته پای صندوق‌های رای حضور می‌یابند.
وی در ادامه شرکت در انتخابات را یک تکلیف ملی دانست و بیان کرد: بعد از برگزاری انتخابات سرنوشت کشور به مدت چهار سال در اختیار وکلای مردم قرار می‌گیرند از این ‌رو همه باید در ارتباط با انتخاب‌ مناسب‌ترین فرد احساس مسئولیت کرده و بعد از مطالعات و بررسی‌های لازم در این راستا به‌ شکل موثر ایفای نقش کنند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات یکی از مصادیق بارز دموکراسی محسوب می‌شود که بعد از استقرار حکومتی اسلامی مطابق با قانون اساسی این مهم مورد توجه قرار گرفت و توده‌های مردم اعم از فرهنگیان، دانشجویان و اصناف در این آیین حضور پیدا می‌کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول