اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجری طرح مصباح‌الهدی در کردستان خبر داد:

اجرای ترم سوم طرح قرآنی مصباح‌الهدی در کردستان

خبرگزاری فارس: مجری طرح مصباح‌الهدی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از اجرای ترم سوم طرح جامع قرآنی مصباح‌الهدی در این استان خبر داد.

اجرای ترم سوم طرح قرآنی مصباح‌الهدی در کردستان
سمیرا عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: این طرح قرآنی در مجموع در قالب شش ترم طراحی و تدوین شده و ویژه دانش‌آموزان مقطع راهنمایی است.
وی با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح 40 کلاس قرآنی در سطح مدارس راهنمایی استان دایر شده است، افزود: در راستای برگزاری این طرح یک‌هزار و 500 دانش‌آموز از آن  استقبال کردند.
وی خاطرنشان کرد: تاکنون سه ترم از این طرح قرآنی برگزار شده و سه ترم دیگر آن نیز در طول سال ‌تحصیلی دانش‌‌آموزان برگزار می‌شود.
مجری طرح قرآنی مصباح‌الهدی استان کردستان با اشاره به اینکه از آغاز سال‌تحصیلی جدید ترم سوم این طرح در سطح مدارس راهنمایی استان اجرا می‌شود، بیان داشت: به منظور برگزاری هرچه بهتر این طرح اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان به زودی جلسه توجیهی و هم‌اندیشی مربیان طرح یاد شده را در سنندج برگزار می‌کند.
عباسی بیان داشت: مربیان طرح قرآنی مصباح‌الهدی استان کردستان نیز از مربیان آموزش دیده اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان هستند که در راستای اجرای هر چه بهتر ان طرح تلاش می‌کنند.
وی ادامه داد: در هر ترم آموزشی طرح مصباح‌الهدی 240 ساعت آموزشی دوره‌های احکام، مفاهیم، تجوید، روخوانی و  روانخوانی قرآن کریم به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود.
وی یادآور شد: هدف از اجرای این طرح مأنوس کردن بیش از پیش دانش‌آموزان با قرآن کریم و ترویج فرهنگ قرآن کریم در مدارس است.
مجری طرح مصباح‌الهدی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان تصریح کرد: این طرح قرآنی از مهرماه 1389 در استان آغاز شده و تا خرداد ماه 1392 ادامه خواهد داشت.
عباسی در پایان سخنان خود از همکاری آموزش و پرورش استان در راستای برگزاری هرچه بهتر این طرح تقدیر کرد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول