اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان بوشهر صورت گرفت؛

کشف 27 هزار قطعه تجهیزات ماهواره‌ای در بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان بوشهر از کشف بیش از 27 هزار قطعه تجهیزات ماهواره ای در 11 ماهه گذشته توسط پلیس امنیت عمومی استان بوشهر خبر داد.

کشف 27 هزار قطعه تجهیزات ماهواره‌ای در بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالله خسروانی شنبه شب در جمع شماری از خبرنگاران اظهار داشت: مأموران اطلاعات و امنیت عمومی استان بوشهر در راستای برقراری امنیت اجتماعی و همچنین مبارزه با تجهیزات ماهواره‌ای از ابتدای مهرماه سال گذشته تا پایان مردادماه سال جاری موفق شدند تعداد 27 هزار و 3 قطعه تجهیزات دریافت از ماهواره در سطح استان بوشهر کشف و ضبط کنند.
وی در ادامه از انهدام 29 باند فعال در راستای محصولات ضدفرهنگی، تهیه و توزیع مشروبات الکلی ، تهیه و نصب تجهیزات ماهواره‌ای و ... خبر داد و افزود: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان بوشهر در عملیات‌های مختلف پلیسی 75 نفر اراذل و اوباش را شناسایی و تحویل مراجع ذیصلاح داد.
این مقام انتظامی مبارزه با تهیه و توزیع کنندگان مشروبات الکلی را یکی از اقدامات مهم این پلیس برشمرد و اظهار داشت: مأموران در این راستا هزاران قوطی مشروبات الکلی خارجی و داخلی کشف ضبط کرده است.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان بوشهر در ادامه یکی از اولویت‌های کاری پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان بوشهر را مبارزه با بدحجابی نام برد و تصریح کرد: این پلیس در مدت مذکور به بیش از 9 هزار نفر افراد بدحجاب تذکر و آنان را ارشاد کرده است.
خسروانی تصریح کرد: همچنین در این مدت از 2 هزار و 340 نفر تعهد کتبی اخذ کرده ضمن اینکه 370 نفر را نیز به مراجع قضایی معرفی کرده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: ناهنجاری های پوششی و آرایشی بر طبق قانون جرم است باید سازمان‌ها و ارگان‌های فرهنگی به میدان مبارزه بیایند و با جایگزین کردن برنامه‌های دینی و اسلامی و متنوع در عرصه‌های مختلف ریشه این معضل اجتماعی را خشک کنند.
وی اظهار داشت: با توجه به تهاجم فرهنگی غرب و عرضه محصولات ضد فرهنگی در بین جامعه به‌ویژه قشر جوان، ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و به منظور پاکسازی واحدهای صنفی و مراکز عرضه محصولات فرهنگی در قالب اکیپ هایی به سطح شهر اعزام و از صنوف بازدید میکنند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: به ‌دلیل گسترش آسیب و ضرورت مقابله فرهنگی و به جهت جلوگیری و زیرپوشش قرار دادن اهداف متولیان جنگ نرم لازم است که با پدیده شوم بد حجابی با تمام امکانات مبارزه شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول