اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکی کهگیلویه و بویراحمد:

مشکل اسکی کهگیلویه و بویراحمد فقدان اتحاد است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکل اصلی اسکی این استان فقدان اتحاد و دوستی است.

مشکل اسکی کهگیلویه و بویراحمد فقدان اتحاد است
اکبر خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اظهار بی‌اطلاعی از سفر چند روز اخیر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به منطقه کاکان و بازدید از پیست اسکی این منطقه اظهار داشت: این موضوع هم در نوع خود یکی از نکات جالب توجه در ورزش این استان است.
این مسئول درباره رشته مفرح اسکی در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: چنین حرکاتی در ورزش کم‌سابقه است و شاید آقایان که می‌دانند این هیئت را به دلیل مشکلاتی که خودشان بهتر می‌دانند طی چند روز آینده واگذار خواهم کرد، چنین تصمیمی گرفته‌اند که ما در خدمت آن‌ها و استاندار نباشیم.
خلیلی که از عدم اتحاد و کمبود رفاقت در این رشته و در میان اهالی اسکی ناراضی به نظر می‌رسید، عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد با دست خالی و بی‌بضاعتی تمام در جایگاه سوم اسکی کشور پس از تهران و فارس قرار گرفت که اگر چنین اختلافات و نامهربانی‌هایی وجود نداشت اوضاع به‌گونه‌ای دیگر بود.
رئیس هیئت اسکی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که تا چند روز آینده این هیئت را دو دستی به آقایان واگذار می‌کنم، متذکر شد: در روزهای نخستین حضور مدیرکل تربیت‌بدنی در استان، قول‌های زیادی به ما دادند که نه تنها به هیچکدام از آن‌ها عمل نشد بلکه در پاره‌ای اوقات جواب ما را ندادند که این در نوع خود بزرگ‌ترین نامهربانی بود.
خلیلی بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پیست اسکی کاکان را گام خوبی برای توجه بیشتر به این رشته مفرح ورزشی در این استان دانست و خاطرنشان کرد: کسانی که داعیه‌دار اسکی هستند می‌توانند از این فرصت خوب و دیدگاه مثبت استاندار نسبت به این رشته ورزشی استفاده کرده و در رابطه با تله‌کابین این پیست و نصب آن و اعتبارات مضاعف رایزنی گسترده‌ای با مسئولان عالی اجرایی داشته باشند.
رئیس هیئت اسکی کهگیلویه و بویراحمد ناهماهنگی و ناهمگونی در میان اهالی اسکی این استان را آفتی بزرگ برای اسکی در این دیار دانست و افزود: عده‌ای هستند که هیچ علاقه‌ای به اسکی ندارند و تنها برای منفعت ‌طلبی و سودجویی دور این رشته را گرفته‌اند و لحظه‌ای هم دست از سر آن برنمی‌دارند.
خلیلی اضافه کرد: آن‌قدر وقت خود را صرف این موضوع و فرهنگ‌سازی کردیم که فرسایش در امور محوله ایجاد شد و امروز به جایی رسیده‌ایم که بر اثر همین حاشیه‌ها تقریبا کار در این رشته برای ما به بن‌بست رسیده است.
این مسئول با بیان برخی کارشکنی‌ها در این راستا یادآور شد: وقتی می‌خواستیم مسابقات کشوری را در استان برگزار کنیم، عده‌ای کابل‌های برق را از جا کندند و مشکلات بسیاری برای ما ایجاد شد که بدترین خاطره ما در این مدت مسئولیت به شمار می‌رود و معتقدیم چنین اعمالی از همان افرادی سر می‌زند که اسکی را فقط به‌خاطر منافع شخصی خود می‌خواهند. 
خلیلی اذعان داشت: در دوره مسئولیتم کارهای خوبی انجام شد و در بعد قهرمانی مقام‌های ارزنده‌ای کسب شد که توانستیم پس از تیم‌ها و استان‌هایی که 50 سال در این رشته قدمت داشته و از مربی خارجی استفاده می‌کنند، جایگاه ارزنده سومی کشور را کسب کنیم.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول