اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه سمنان:

سپاه نهادی انقلابی و متدین است

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه استان سمنان گفت: سپاه نهادی انقلابی بوده که از بدو تولد تدین خود را اثبات کرده است.

سپاه نهادی انقلابی و متدین است
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از سپاه استان سمنان، عبدالرحیم فریدون امروز در کارگاه آموزش شایستگی‏های پاسداری فرماندهان و مدیران رده‏های سپاه استان سمنان که در مرکز آموزش عالی امام حسین (ع) سمنان برگزار شد، افزود: کارگاه آموزش شایستگی‏های پاسداری در راستای توجیه مدیران ارشد سپاه استان و به منظور هدایت عموم پاسداران انجام می‏شود.
فریدون با اشاره به موضوعات مورد توجه در این کارگاه، تصریح کرد: ملاک ارزیابی و سنجش پاسداران در وهله اول درونی است و براساس کلام معصوم که فرمود «حاسبوا قبل ان تحاسبوا»، پاسدارن مبتنی بر ملاک‏های معین شده باید دائما وضعیت خود را محاسبه کنند.
جانشین سپاه استان سمنان اضافه کرد: شایستگی‏های پاسداری میزان حقیقی شناخت پاسداران کارآمد و فرماندهان آینده سپاه است و پاسداران به میزان جایگاه مسئولیتی و نقش اجتماعی خود باید دارای شاخصه‏های پاسداری متناسب با مسئولیت‏شان باشند.
وی اظهار داشت: پاسداری که می‏خواهد در جبهه مقابله با دشمنان وارد شده و نقش خود را ایفا کند، در گام نخست باید به خودسازی پرداخته و عمق معنوی خود را افزایش بدهد.
فریدون تأکید کرد: با توجه به اینکه صحنه درگیری و منازعه با دشمنان روز به روز پیچیده‏تر می‏شود، طبیعتا حضور در این میادین، هوشمندی، دین‏داری و بصیرت ویژه‏ای را می‏طلبد و در همین راستا سپاه توجه خاصی به موضوع شایستگی‏های پاسداری کرده است.
همچنین در این مراسم اسحاق هراسانیان، معاون اجرایی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز به اولویت‏های مأموریت سپاه اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران براساس وظیفه ذاتی خود که پاسداری از ارزش‏های انقلاب اسلامی است در دو جهت درونی و اجتماعی مأموریت‏های خود را پیگیری می‏کند.
وی افزود: سپاه در حوزه اجتماع با استفاده از ظرفیت نامتناهی بسیج به عمق بخشی انقلاب اسلامی می‏پردازد که حلقه‏های تربیتی صالحین بسیج مهم‏ترین مصداق مأموریت‏های اجتماعی سپاه است.
هراسانیان با اشاره به موضوع شایستگی‏های پاسداری خاطرنشان کرد: شایستگی پاسداری توجه به عناصر درونی سپاه بوده که با اجرا و پیگیری مأموریت‏های عقیدتی و تربیتی، به دنبال تثبیت و ارتقای سپاه به عنوان پاسدار حقیقی و تراز انقلاب اسلامی است.
کارگاه آموزش شایستگی‏های پاسداری به همت تربیت و آموزش کادر و مرکز آموزش عالی امام حسین (ع) سپاه استان سمنان به مدت دو روز در مرکز استان برگزار شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول