اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش پلیس نقشه گروگان‌گیران ناکام ماند؛

رهایی گروگان از چنگال 4 آدم‌ربا ‌در رباط‌کریم

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از رهایی گروگان‌ از چنگال چهار آدمربا خبر داد.

رهایی گروگان از چنگال 4 آدم‌ربا ‌در رباط‌کریم
به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، حسن آبادی اظهار داشت: فرد کلاهبرداری که با فروش سکه‌های تقلبی به عنوان سکه‌های قدیمی با این عنوان که قدمت کهن دارند از افراد ساده‌لوح کلاهبرداری می‌کرد، پس از آخرین معامله خود به دست چهار نفر از خریداران سکه ربوده شد.
وی ادامه داد: در پی گزارش و اعلام مفقودیت فردی به نام (رضا ـ ج) تلاش پلیس برای به دست آوردن سرنخ‌هایی از نامبرده ادامه داشت تا اینکه برادر فرد مفقود شده به پلیس آگاهی مراجعه و اذعان کرد که شخص ناشناسی با منزل وی تماس حاصل و اعلام کرده است که رضا به عنوان گروگان در اختیار آنها است و در قبال آزادی او باید 15 میلیون تومان پرداخت کند.
این مسئول تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و تهدید آدم‌ربایان مبنی بر اینکه تنها یک روز فرصت پرداخت مبلغ درخواستی وجود دارد و بعد از آن هر اتفاقی ممکن است بر سر رضا بیاورند بلافاصله اکیپ ویژه‌ای از کارآگاهان زبده و مجرب پلیس آگاهی تشکیل و آزادی گروگان را در دستور کار خود قرار دادند.
حسن آبادی افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده و به کارگیری شگردهای خاص پلیسی سرانجام محدوده اختفای آدم‌رباها شناسایی شد و محل مورد نظر کاملا تحت محاصره پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی رباط کریم ادامه داد: با توجه به آموزش‌هایی که از سوی پلیس به خانواده فرد ربوده شده ارائه شد محدوده اختفای آدم‌رباها لحظه به لحظه تنگ‌تر می‌شد و کارآگاهان نیز به این افراد نزدیک‌تر می‌شدند تا اینکه آنها متوجه شدند پلیس در چند قدمی آنها است و تمام منطقه تحت محاصره مأموران قرار دارد.
حسن آبای گفت: گروگان‌گیران که 4 نفر بودند در ابتدا قصد داشتند با تهدید و درگیری متواری شوند اما وقتی متوجه شدند که پلیس جز دستگیری آنها و رهایی گروگان به چیز دیگری نمی‌اندیشد چاره‌ای به غیر از تسلیم شدن نیافتند.
وی ادامه داد: خوشبختانه با اقدام به موقع و سرعت عمل مأموران فرد ربوده شده که خود نیز متهم به فروش سکه‌های تقلبی به عنوان سکه‌های تاریخی با قدمت دیرینه است آزاد و 4 نفر گروگانگیر که از سوی فرد ربوده شده مورد کلاهبرداری قرار گرفته بودند دستگیر شدند.
گفتنی است، هر 5 متهم (گروگان و گروگان‌گیران) به همراه 26 عدد سکه طلای تقلبی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول