اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرگانی خراسان شمالی:

صنایع دستی از مزیت‌های بزرگ خراسان شمالی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرگانی خراسان شمالی با بیان اینکه صنایع دستی از مزیت‌های بزرگ استان است، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو را موجب رونق بازار صنایع دستی و کسب و کار و مشاغل خانگی عنوان کرد.

صنایع دستی از مزیت‌های بزرگ خراسان شمالی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو محمدرضا کفاشی برگزاری نمایشگاه در دو مقوله صنعت و صنایع دستی را مهم ارزیابی کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه موجب می‌شود صنایع دستی استان و استان‌های شرکت کننده در نمایشگاه به بازارهای منطقه معرفی شود و بازار مناسبی برای این تولیدات به وجود آید.
 وی تصریح کرد: یافتن بازار مناسب باعث رونق محیط کسب و کار، مشاغل خانگی و صنایع دستی می‌شود.
رئیس سازمان بازرگانی خراسان شمالی با تاکید بر این که صنایع دستی از مزیت‌های بزرگ استان است، گفت: در بخش صنعت و تجارت هم بازاریابی بسیار مهم است و با برگزاری این نمایشگاه می‌توان در این مبحث نیز کار کرد.
وی تصریح کرد: در همایش سرمایه گذاری که در روز سوم این نمایشگاه برگزار می‌شود، پتانسیل‌های سرمایه گذاری صنعت، معدن و تجارت را به علاقه‌مندان معرفی می‌کنیم و به ویژه بر سرمایه گذاری در بخش صنایع تبدیلی تاکید داریم.
کفاشی اظهار داشت: صنایع بزرگ استان مانند پتروشیمی، کارخانه آلومینا و صنایع مرتبط زیر گروه خود نیاز به سرمایه گذاری دارد و همایش سرمایه گذاری که در سه پنل کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری است؛ فضایی ایجاد می‌کند که سرمایه گذاران وضعیت این بخش‌ها را نیز شناسایی کنند.
وی با بیان این که در صنعت 100 طرح آماده و کامل در سایت سازمان صنایع و معادن معرفی شده است، گفت: سرمایه گذاران می‌توانند از تسهیلاتی که در این 100 طرح ارایه می‌شود نیز استفاده کنند.
نخستین نمایشگاه بین‌المللی کشورهای عضو اکو طی هفته جاری در تفرجگاه بش قارداش بجنورد  برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول