اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور معرفی توانمندی و قابلیت‌های صنعتی؛

تورهای صنعتی ویژه مدیران قم برگزار میشود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی به منظور توسعه فرهنگ آموزش، معرفی توانمندی و قابلیت‌های صنعتی استان و کشور به مدیران و کارشناسان، اقدام به برگزاری تورهای صنعتی می‌کند.

تورهای صنعتی ویژه مدیران قم برگزار میشود
جعفر فرشچی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برگزاری تورهای صنعتی در استان گفت: برگزاری تورهای صنعتی ویژه مدیران و کارشناسان واحدهای صنعتی کوچک، مشاورین صنعتی و شرکت‌های خدماتی علمی و فرهنگی، آزمایشگاهی به منظور تبادل تجربیات بر عوامل موفقیت و بهره‌وری واحدها انجام می‌گیرد.
وی افزود: واحدهای صنعتی موفق که از فناوری‌ها و ابداعات جدید در تولید محصول، ارتقا کیفیت، بهره‌وری، فناوری اطلاعات و توسعه بازار و صادرات، مدیریت، منابع انسانی و ... بهره‌ می‌گیرند، توسط کارشناسان بازدید می‌شوند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با بیان اینکه از ابتدای سال 85 تاکنون 26 تور صنعتی برگزار شده است، ابراز داشت: در راستای آموزش، تبادل تجربه و اطلاعات علاوه بر بازدید از واحدهای صنعتی داخل استان از کارخانه‌های اکو، ماشین‌سازی اراک، آلومینیوم‌سازی اراک، دوده صنعتی پارس، آبسال، ایران خودرو، فولاد مبارکه اصفهان و ... در قالب تورهای صنعتی بازدید به عمل آمده است.
فرشچی اظهار داشت: در شش ماه نخست سال جاری سه تور صنعتی از صنایع گوشت و لبنیات آمل، نمایشگاه خوشه کفش تبریز و بازدید از صنایع استان انجام شده است.
وی با اشاره به فعالیت‌ شهرک‌های صنعتی در شش ماه دوم سال جاری عنوان داشت: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده از کارخانه‌های صنایع لبنیات، عرقیات و گلاب شیراز، صنایع فلزی، برق و الکترونیک سمنان، نمایشگاه صنعتی مشهد و صنایع نساجی یزد در شش ماه دوم سال جاری بازدید به عمل می‌آید.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی به منظور توسعه فرهنگ آموزش، معرفی توانمندی و قابلیت‌های صنعتی استان و کشور به مدیران و کارشناسان، اقدام به برگزاری تورهای صنعتی می‌کند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول