اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران خبر داد:

موزه شهید کشوری در بهشت زهرا ساخته می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: موزه سرلشگر خلبان کشوری در بهشت زهرای تهران ساخته می‌شود.

موزه شهید کشوری در بهشت زهرا ساخته می‌شود
هادی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: مدیران باید در همه احوال خداوند را حاضر و ناظر اعمال خود بدانند و در خدمت‌رسانی کوتاهی نکنند.
وی با اشاره به اینکه باید خدمت‌رسانی به مردم با سرعت، دقت و پشتکار انجام شود، تصریح کرد: کشف خلاقانه راهکارهای عملی برای خدمت‌رسانی به مردم که از اهداف انقلاب اسلامی و تحقق آرمان‌های شهیدان است، ضروری است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران بیان داشت: باید در زمانی که انقلاب اسلامی در مرحله شکوفایی قرار دارد با تلاش و مجاهدت در عرصه‌های مختلف اقدامات مناسب را انجام داد تا پایه‌های تمدن اسلامی و ایرانی استوار شود. 
ابراهیمی ادامه داد: باید مدیران در مسیر رفع محرومیت و خدمت‌رسانی به اقشار محروم و آسیب دیده تلاش کنند تا فرهنگ جهادی و نهضت خدمت رسانی سرلوحه کار قرار گیرد.
  
* تجلیل از شهدای بخش کیاکلا
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اعلام اینکه تمدن غرب با همه گستردگی و فراگیری در حال فروپاشی است، گفت: ظهور انقلاب اسلامی خود شاهدی بر این مدعا است.
وی با تجلیل از شهدای بخش کیاکلا و یاد و خاطره شهید کشوری خاطرنشان کرد: موزه شهید کشوری با پیگیری استانداری مازندران در بهشت زهرای تهران ساخته و راه‌اندازی می‌شود. 
این مسئول اذعان داشت: تقویت روحیه جهادی، غیرت دینی، هویت ناب نسل انقلاب با زنده نگه داشتن یاد و خاطره آرمان‌های شهیدان مسیر می‌شود.
ابراهیمی با اشاره به نشست سه ساعته خود با فرماندار و مدیران اجرایی دستگاه‌های اجرایی استان، ملاقات با مادر شهیدان کشوری را افتخار خود دانست.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول