اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

ورزش مازندران به حواشی منفی نمیرود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و مازندران گفت: بعضی‌ها سعی دارند ورزش مازندران را به حواشی منفی بکشانند که این امر امکان‌پذیر نیست.

ورزش مازندران به حواشی منفی نمیرود
نصرالله پریچهره در حاشیه افتتاح پروژه‌های ورزشی محمودآباد در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در این شهر بیان داشت: ورزش امروزه با عنایت به فرمایشات رهبری از ضروریات است و باید توجه ویژه به آن داشت
وی با اشاره به ادغام سازمان‌های تربیت بدنی و جوانان خاطرنشان کرد: ادغام این دو سازمان و تبدیل آن به وزارت ورزش و جوانان بدین معنا نیست که ورزش فقط مختص جوانان است بلکه باید به مسائل دیگر جوانان نیز فکر کرد.
مدیرکل ورزش و مازندران تصریح کرد: با ابلاغ آیین نامه‌های جدید و مشخص شدن شرح وظایف و با توجه به نشست‌های متعدد با مدیران سابق سازمان جوانان درباره آسیب‌شناسی عملکرد گذشته و همچنین برنامه‌ریزی جدید بر آن شدیم که فقط مقوله ورزش جوانان نباید لحاظ شود بلکه مسائلی همچون ازدواج، اشتغال و مسکن جوانان نیز مدنظر باشد.
پریچهره ابراز امیدواری کرد: با نبوغ موجود در دو سازمان امیدواریم مسائل و مشکلات جوانان مطرح و برطرف شود.
این مسئول از جمله پروژه‌های بزرگ ورزشی در استان را استخر بابلسر، سالن بزرگ ورزشی محمودآباد، خانه کشتی تنکابن و سالن 6 هزار نفری ساری دانست و گفت: پروژه‌های ملی ورزش به دلایل مختلف به کندی پیش می‌رود و عواقب ناشی از آن متوجه این اداره کل به عنوان متولی ورزش مازندران می‌شود در حالی که پروژه‌های استانی خود را حداکثر تا یک سال به پایان می‌رسانیم.
وی ادامه داد: در گذشته اعتبارات استانی ورزش کم بود، ولی امروز اعتبارات ملی کم و یا به کندی تزریق ورزش می‌شود.
پریچهره تلاش برای جذب اعتبار در مازندران را مضاعف دانست و بیان داشت: 800 میلیون اعتبار سفر ریاست جمهوری را مجدداً جذب کردیم و اعتباراتی را نیز از محل وزارتخانه‌ها و نهادها جذب ورزش مازندران می‌کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 15 قهرمان در استان داشتیم، اضافه کرد: در گذشته نیز قهرمانان زیادی از این خطه به ورزش کشور و جهان معرفی شدند و امیدواریم ورزشکاران مازندرانی با خروج از استان و پیشرفت به مازندران برگردند تا بتوان از استعدادها قدرتمند مازندران در امر ورزش این استان استفاده کرد و اگر تاکنون این امر به خوبی صورت نپذیرفت به دلیل نبود اسپانسرهای قوی بود که این نقیصه با ورود اسپانسرهای قوی در حال برطرف شدن است.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره جذب اسپانسر خوب برای تیم فوتبال خزر محمودآباد که از تیم‌های قدیمی و نامدار مازندران است، تصریح کرد: این آمادگی در اداره کل مازندران وجود دارد تا با نشست و ایجاد تعامل لازم یک اسپانسر قوی و در خور شأن برای این تیم ریشه دار فراهم شود.
پریچهره خاطرنشان کرد: دلیل از دست دادن سرمایه‌گذاران خوبی همچون نارنجستان برخورد نامناسب با آنها و عدم حمایت بود که اکنون راه‌‌های مناسب برای ماندگاری و جذب اسپانسرها در مازندران فراهم شده و در حقیقت باید آنها تکریم و حمایت شوند.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران درباره تیم نساجی قائمشهر متذکر شد: اطلاع‌رسانی دقیقی در مازندران نمی‌شود و بر اساس شنیده‌ها کار انجام می‌گیرد و نباید با این شنیده‌ها ورزش و به ویژه فوتبال مازندران را به حواشی منفی کشاند.
وی اضافه کرد: باید در بیان مالکیت، سرپرستی و مدیریت باشگاه‌ها موارد اداری لحاظ شود و برای هزینه‌های میلیونی اسپانسرها باید ارزش قائل شد و کسانی که مدعی مالکیت باشگاه نساجی هستند باید از حواشی دست بردارند و اگر این گونه رفتارها ادامه داشته باشد یقینا با آنها برخورد میشود.
پریچهره درباره سازمان‌های مردم نهاد اذعان داشت: در گذشته و در تربیت بدنی به این گونه سازمان‌های اجتماعی و مردمی توجه ویژه‌ای داشتیم و اکنون که وزارت ورزش و جوانان تشکیل شده مسئولیت بیشتری در قبال این سازمان‌ها داریم.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در پایان از همه مدیران دستگاه‌های استان خواست تا مقوله ورزش و جوانان را جدی بگیرند و اداره کل ورزش و جوانان را در راستای این مهم یاری کنند.
انتهای پیام/ن10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول