اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالوس:

چالوس آماده میزبانی مسابقات ورزشی جهانی است

خبرگزاری فارس: فرماندار چالوس گفت: چالوس همواره قادر به میزبانی مسابقات ورزشی در سطح جهانی در رشته‌های ورزشی است.

چالوس آماده میزبانی مسابقات ورزشی جهانی است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، میرقدیر رضایی ظهر امروز با حضور در سالن شهدای چالوس محل برگزاری نخستین دوره مسابقات جهانی گیلما با تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری این مسابقات اظهار داشت: چالوس جایگاه بسیار ممتاز و کم نظیری از نظر مواهب الهی و گردشگری و طبیعی دارد و همین امر باعث شد تا چالوس میزبانی ارزشمند برای نخستین دوره مسابقات جهانی رزم گیلما شود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره چالوس که فرمودند:« چالوس قدمگاه 21 هزار شهید استان‌های گیلان و مازندران است» از مسئولان این دو استان درخواست کرد تا توجه ویژه و بیشتری نسبت به شهر چالوس داشته باشند.
فرماندار چالوس خطاب به مهمانان و ورزشکاران شرکت‌کننده در مسابقات جهانی رزم گیلما در چالوس گفت: شما مهمانان و ورزشکاران از پنج قاره مختلف جهان به چالوس سفر کردید و این درحالی است که چالوس به دلیل داشتن امکانات طبیعیو مواهب بی‌نظیر الهی، خود به تنهایی یک قاره است و جاذبه‌های دیدنی طبیعی و خیره‌کننده‌ای دارد.
وی اضافه کرد: از همه مهمانان و ورزشکاران خارجی حاضر در این مسابقه می‌خواهم تا با خانواده خود به چالوس که رتبه اول گردشگری در کشور را دارا هستند سفر کنند و از جاذبه‌های گردشگری آن دیدن کرده و لذت ببرند.
فرماندار چالوس اذعان داشت: برای چالوس افتخاری بود که میزبان جهانی یکی از جذاب‌ترین رشته‌های ورزشی و ورزشکاران و مربیانی از پنج قاره جهان باشد و این نشان از توانمندی و قابلیت‌های بالای چالوس در امر میزبانی در سطح جهانی دارد و بنابراین چالوس همواره قادر به میزبانی مسابقات ورزشی در سطح جهانی در رشته‌های ورزشی است.  
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول