اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن‌های ورزشی استان اصفهان:

بودجه کافی برای برگزاری مسابقات ورزشی نداریم

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن‌های ورزشی استان اصفهان گفت: این هیئت با توجه به مشکلات مالی و همچنین تعدد رشته‌های موجود در آن توانایی برگزاری رقابت‌های انجمن ورزشی را ندارد.

بودجه کافی برای برگزاری مسابقات ورزشی نداریم
احمد عطایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با توجه به اینکه هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان نسبت به مراکز ورزشی دیگر یک هیئت تازه تاسیس است و در زمان تشکیل خود مانند سایر هیئت‌های ورزشی استان اصفهان دارای پشتوانه مالی و امکانات لازم برای توسعه ورزشی نبوده، بنابراین ضربه وارده به هیئت انجمن‌های ورزشی این استان بسیار بالا است.
وی در مورد انعقاد تفاهمنامه اداره‌کل تربیت‌بدنی استان اصفهان با هیئت انجمن‌های ورزشی این استان گفت: آخرین نفری هستم که باید پشت میز مذاکره نشسته و سند تفاهمنامه را امضا کنم.
رئیس انجمن‌های ورزشی استان اصفهان تصریح کرد: از پیش از عید که 5 میلیون تومان به حساب هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان واریز شده، دیگر تا به این لحظه بودجه‌ای در اختیار هیئت انجمن‌های ورزشی این استان گذاشته نشد.
 وی با اشاره به اینکه این هیئت برای برخی از موارد کاری و اداری خود در گذشته به سایر بخش‌ها و مراکز ورزشی بدهکاری مالی دارد، تاکید کرد: در صورتی که بودجه‌ای از طرف اداره تربیت‌بدنی در اختیار هیئت قرار گیرد، پیش از هر چیز و در مرحله نخست باید به بر طرف کردن این بدهکاری‌ها پرداخت.
عطایی با بیان اینکه برای دریافت مبلغ تفاهمنامه باید به این نکته توجه کرد که هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان برخلاف سایر هیئت‌های ورزشی این استان که تنها یک یا دو سری از رشته‌های ورزشی را زیر پوشش خود دارند، دارای تعدد رشته‌های ورزشی زیاد است، که بنابراین برای دست‌یابی به راندمان بالای کاری، به نسبت تعداد رشته‌های ورزشی موجود در هیئت‌ انجمن‌های ورزشی استان اصفهان، مقدار بودجه این هیئت‌ نیز باید افزایش یابد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول