اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

بروجردی در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد:

ضربه سنگین به دشمن با حضور میلیون‌ها بسیجی در عرصه سایبری

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به ضرورت دفاع سایبری در برابر تهاجمات دشمن، گفت: حضور سی میلیونی بسیجیان در عرصه سایبری شکست سنگینی به دشمن متخاصم سایبری تحمیل خواهد کرد.

ضربه سنگین به دشمن با حضور میلیون‌ها بسیجی در عرصه سایبری
علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه بعد از اتمام جنگ تحمیلی، دشمنان انقلاب اسلامی برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران به تهاجم فرهنگی و اقتصادی روی آوردند، گفت: دشمن جنگ فرهنگی و اقتصادی را به عنوان دو لبه قیچی برای مقابله با انقلاب اسلامی طراحی کرده است.

وی با بیان اینکه آمریکا حساب ویژه‌ای برای تهاجم فرهنگی به جمهوری اسلامی ایران باز کرده است، تصریح کرد: وقتی خود آمریکاییها از جنگ تمام عیار فرهنگی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران سخن میگویند، نادیده گرفتن این جنگ تاسف‌بار است.

بروجردی با اشاره به تصویب بودجه برای مقابله سایبری و فرهنگی با جمهوری اسلامی ایران در کنگره آمریکا گفت: اگر تدابیر و رهنمودهای هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به تهاجم، شبیخون و ناتوی فرهنگی نبود، قطعا وضعیت فعلی انقلاب اسلامی به موجب جنگ فرهنگی متفاوت شده بود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه یک از اهداف تهاجم فرهنگی علیه جمهوری اسلامی ایران، بیمبالات کردن جوانان و نسل سوم انقلاب اسلامی است، گفت: دشمن در تهاجم فرهنگی میخواهد جوانان ایران اسلامی را نسبت به مسائل دینی و فرهنگی بیتفاوت کند.

بروجردی با بیان اینکه هوشمندی لازم برای دفاع از ماهیت جوانان نسل سوم در جنگ فرهنگی یک ضرورت است، خاطرنشان کرد: آمریکا میخواهد در جنگ سایبری و فرهنگی خود علاوه بر بدبین کردن مسئولان نظام در بین مردم، نسبت به کاهش اعتماد مردم به مسئولان تکاپو کند.

وی با اشاره به اقدامات دشمنان انقلاب اسلامی در بحث مواد مخدر و مشروبات الکلی، گفت: دشمنان ملت ایران در جنگ فرهنگی یکی از اقداماتی که انجام میدهند به بحث مواد مخدر اختصاص دارد. آنها میخواهند با متوسل شدن به مواد مخدر جوان ایرانی را یک فرد بیتفاوت نسبت به خانواده و جامعه خود کنند و در مقابل قدرت و ظرفیت حضور جوانان را در عرصه‌های اقتصادی هدف قرار بدهند تا در این حالت با اقدام ضدفرهنگی خود اقتصاد و فرهنگ جامعه ایران را خدشه‌دار کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس منحرف شدن جوانان و تشویق به امور انحرافی و غیرمعقول از جمله اقدامات دشمن در جنگ فرهنگی بوده است، گفت: وقتی ما میگوییم اعتقاد به جنگ فرهنگی نداریم یعنی اینکه نمیخواهیم از جوانانمان در برابر هجمه انبوه دشمن دفاع کنیم.

بروجردی با بیان اینکه مسئولان مربوطه باید برنامه‌ریزی دقیق و منظمی برای دفاع فرهنگی در مقابل هجوم دشمن داشته باشند، گفت: مقام معظم رهبری همانند امام راحل بر اهمیت دفاع فرهنگی تاکید دارند و امیدواریم مسئولان به توصیه و رهنمون‌های مقام معظم رهبری درباره جنگ فرهنگی توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از ظرفیت بسیج سیمیلیونی برخوردار خواهد شد، گفت: حضور سیمیلیونی بسیجیان در عرصه سایبری شکست سنگینی به دشمن متخاصم سایبری تحمیل خواهد کرد. 
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول