اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سال 84 تاکنون صورت گرفت؛

ساخت بیش از 5 هزار واحد مسکونی در دشتی

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: از سال 84 تاکنون بالغ بر 5 هزار واحد مسکونی در شهرستان دشتی یا احداث و یا در حال احداث است.

ساخت بیش از 5 هزار واحد مسکونی در دشتی
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، سید علی هاشمی صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان دشتی اظهار داشت: وجود رهبر معظم انقلاب برای نظام جمهوری اسلامی یک برکت است و باید قدر این نعمت را بدانیم.
فرمانداردشتی افزود: علما و فضلا  نعمت‌های ارزشمندی هستند که خداوند به ملت بزرگ ایران ارزانی داشته است.
وی گفت: ما همه مدیران باید بیش از این جوانان را درک و باور و ازاین نشاط، توانمندی و تدین جوانان برای خدمتگذاری بیشتربه مردم و صیانت از آرمان‌های انقلاب استفاده کنیم.
نماینده ارشد دولت دهم در دشتی با اشاره به اینکه مردم و مسئولان باید از ظرفیت جوانی جوانان استفاده کنند، گفت: اگر بررسی کنیم در هشت سال دفاع مقدس جوانان به دعوت حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفتند و در جبهه‌های جنگ حضور پیدا کردند و جنگ را با عزت و سر بلندی به پایان بردند.
وی یادآورشد: قریب به اتفاق شهدا جوانانی بودند که در سنین جوانی به شهادت رسیدند و بسیاری از آزادگان ما جوان بودند و سردار شهید مهدوی که افتخار بسیار بزرگی نه برای استان بوشهر بلکه برای کشورمان آفرید از جوانان این شهرستان بود که در نبرد با آمریکا در آب‌های خلیج همیشه فارس در سن 24 سالگی به شهادت رسید و شهید شهریاری نماینده مردم رودباران در مجلس شورای اسلامی در سن 28 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
هاشمی افزود: روحیه جوانی، جرات، شجاعت، جسارت جوانی در جامعه ما بی نظیر است که رزمندگان توانستند هشت سال جنگ را اداره کنند.
وی یادآورشد: در فتنه سال‌های 78 و 88  نقش و حضور جوانان در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان بسیار برجسته و پررنگ بود.
هاشمی با اشاره به تاکیدات حضرت امام خامنه‌ای و اعتقاد ایشان به جوانان گفت: رهبر فرزانه انقلاب از همه جوانان به عنوان موتور محرکه یک جامعه و یک نظام اشاره میکنند و عامل اصلی تحول، تغییر، دگرگونی، پویایی و عامل حرکت در یک جامعه را جوانان میدانند.
وی یکی از زیباترین، کامل‌ترین و رساترین منشور را مربوط به جوانان عنوان کرد و افزود: یکی از اهداف بلندی که با تشکیل مشاوران جوان دنبال میشود منشور اخلاقی مشاوران است و جوانان این منشور اخلاقی را مطالعه کنند تا در مسیر راه دچار انحراف نشوند.
هاشمی با اشاره به اینکه  باید از ظرفیت جوانان که مسئولان آینده کشور هستند استفاده شود، گفت: آنچه که جوانان باید قدر آن بدانند جوانی و فرصت جوانی است زیرا مدیران جوان آینده از دل مشاوران جوان بیرون میآیند.  
وی با اشاره به حدیثی از حضرت علی (ع) خاطر نشان کرد: دو نعمت است که انسان ارزش آن‌ها را نمی‌داند مگر کسی که آن‌ها را از دست داده باشد یکی جوانی و دیگری تندرستی است.
هاشمی جوانان را یک مشاور برای فرماندار عنوان کرد، افزود: از جوانی برای کسب علم و دانش و در جهت خدمت به مردم و در اطاعت از فرامین الهی استفاده کنید زیرا خداوند دوستدار جوانی است که جوانیاش به اطاعت و بندگی خداوند بگذراند.
وی یادآورشد: امروز بهترین راه برای کسب علم و دانش در کشور به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم است و شما جوانان در کنار مدیرانی قرار گرفته‌اید که دارای کوله باری از تجربه و دانش هستند.
هاشمی از مشاوران جوان خواست خدمات دولت را انعکاس دهند و گفت: دولت‌های نهم و دهم نسبت به جوانان و اقشار محروم  توجه ویژه‌ای داشته‌اند که از سال 84 تاکنون بالغ بر پنج هزار واحد مسکونی یا احداث شده است یا در حال احداث است و در هر بخش که نگاه میکنیم تحولات و رشد و شکوفایی را شاهد هستیم.
وی یادآورشد: در بیانات مقام معظم رهبری بیش از 18 مورد از امتیازاتی که دولت نهم و دهم برخوردار بوده اشاره کرده است که پایبندی به اصول و ارزش‌ها، عدایت، تحول مدیریت، دولت کار، احیای شعارهای انقلاب، اعاده عزت ملی، پایبندی به خدمت، پرکاری، شجاعت، قاطعیت، خدمت به محرومان، عدم انفعال در برابر استکبار،تحرک دیپلماتیک ساده زیستی و مردم گرایی، اجتناب از اسراف در ریخت و پاش‌ها، شایسته سالاری و قانون گرایی مورد نظر بوده است.
هاشمی توجه ویژه دولت به مناطق محروم یکی از اولویت‌های کاری دکتر احمدی نژاد عنوان کرد و افزود: تمام روستاهای شهرستان دشتی برق دارو 78 روستا از آب آشامیدنی سالم برخوردارند.
انتهای پیام/خ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول