اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تربیت بدنی گناباد خبر داد:

عملینشدن وعده مسئولان برای تکمیل ورزشگاه گناباد

خبرگزاری فارس: رئیس تربیت بدنی شهرستان گناباد گفت: حدود چهار سال است که تنها زمین ورزشی بیدخت با وجود وعده مسئولان ورزش استان، به سامان نرسیده است.

عملینشدن وعده مسئولان برای تکمیل ورزشگاه گناباد
حسین شاهدوست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گناباد اظهار داشت: حدود چهار سال است که تنها زمین ورزشی بیدخت غیرقابل استفاده شده و با تمام وعده مسئولان ورزش استان این کار به سامان نرسیده است.
وی افزود: در سفر معاون استاندار و مدیرکل تربیت بدنی استان به شهرستان گناباد قول تأمین 150 میلیون ریال برای تکمیل زمین ورزشگاه بیدخت داده شد و این در حالی است که در یکم شهریورماه سال 89 مدیرکل تربیت بدنی خراسان رضوی دستور پیگیری چمن زمین ورزشگاه بیدخت را با استفاده از اعتبارات یک درصد صادر کرد.
شاهدوست با بیان اینکه اگر اعتبار لازم اختصاص داده شود، بخش زیادی از کار انجام میشود، افزود: برای تکمیل این پروژه، به 500 میلیون ریال اعتبار نیاز است و در صورت تأمین این اعتبار چمن قابل استفاده و مرغوبی تهیه میشود.
شاهدوست تصریح کرد: مدت زمانی که برای تبدیل سازمان تربیت بدنی به وزارت ورزش و جوانان طول کشید سبب شد که اختصاص اعتبارات سال 90 به تأخیر بیفتد.
وی ضمن تشکر از زحمات شورا و شهرداری شهر بیدخت در پیگیری این پروژه گفت: شورا و شهرداری شهر بیدخت بخش عظیمی از تعهدات خود را در مورد این زمین انجام داده اند.
وی اظهار امیدواری کرد: در آینده نزدیک بتوانیم چمن کاری و مرمت زمین ورزشی شهر بیدخت را با اعتبارات ملی و استانی به پایان برسانیم.
شهردار بیدخت نیز در این باره گفت: شهرداری، تعهدات خود را در این پروژه که عبارت از باربرداری و بارریزی خاک ورزشگاه برای چمن کاری انجام داده و شورا نیز کار را در استان و شهرستان پیگیری کرده است و اکنون نوبت تربیت بدنی استان که برای لوله کشی داخل زمین و تهیه بذر اقدام نماید.
محمد میربیدختی با بیان اینکه خاک ریخته شده در این زمین ورزشی مرغوب است تصریح کرد: کارشناس جهاد کشاورزی که مورد تأیید تربیت بدنی هم بوده، آن را تأیید کرده است.
 وی با بیان اینکه مدیرکل تربیت بدنی خراسان رضوی دو بار با تقاضای تکمیل پروژه ورزشگاه بیدخت موافقت کرده است، افزود: مدیرکل تربیت بدنی خراسان رضوی دستور استفاده از اعتبارات ورزش روستایی را برای چمن کاری این زمین نیز صادر کرده است.
وی افزود: تربیت بدنی استان خراسان رضوی قول داده که با اعتبارات بودجه سال 90 کار این زمین ورزشی را به پایان برساند تا جوانان این شهر جایی برای ورزش داشته باشند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول