اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهشی دانشگاه گلستان خبر داد:

تحصیل 3500 دانشجو در دانشگاه گلستان

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی دانشگاه گلستان گفت: دانشگاه گلستان بیش از 3 هزار و 500 دانشجو در رشته‎های مختلف دارد.

تحصیل 3500 دانشجو در دانشگاه گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا خواجه‎شاهکوهی ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان گرگان با بیان اینکه این دانشگاه در شروع تاسیس 870 دانشجو داشت، اظهار داشت: توفیق این را داشته‎ایم که در سال تحصیلی 1389-1390 این تعداد دانشجو در دوره‎های کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری را پذیرش کنیم.
وی تصریح کرد: در این دانشگاه 43 رشته تحصیلی تدریس می‎شود و دارای 90 عضو هئیت علمی مجرب است.
معاون پژوهشی دانشگاه گلستان با بیان اینکه این دانشگاه در توسعه آموزش عالی استان هویت یافته است، تصریح کرد: طرح توسعه این دانشگاه در شرق گرگان شروع شده است که ساختمان مرکزی آن با زیر بنایی 4 هزار و 500 متر در حال ساخت است و اکنون نیز در سه دانشکده علوم پایه، فنی و مهندسی و علوم انسانی مشغول به فعالیت است.
خواجه‎شاهکوهی با اشاره به اینکه دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه در شهر علی‎آبادکتول قرار گرفته است، اذعان داشت: در این دانشکده دانشجویان در رشته‎های شیمی، برق، عمران، معماری و سایر رشته‎های مرتبط برای توسعه زیرساخت‎های سطح کشور مشغول تحقیق و پژوهش هستند.
وی افزود: دانشگاه گلستان یکی از خواسته‎های دیرینه و اساسی مردم استان گلستان و از الزامات توسعه همه جانبه این خطه محسوب می‎شود که در سفر اول هیئت دولت به استان گلستان مورد توجه واقع شد و به عنوان یکی از مصوبات مهم سفر توسط هیئت دولت تصویب و برای اجرا ابلاغ شد و با جداسازی دانشکده علوم از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در سال ۱۳۸۷ تأسیس شد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول