اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مرودشت خبر داد:

پیشرفت 64 درصدی پتروشیمی شهدای مرودشت

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان مرودشت گفت: پتروشیمی شهدای مرودشت با پیشرفت 64 درصدی در حال اجرا است.

پیشرفت 64 درصدی پتروشیمی شهدای مرودشت
یدالله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرودشت از پیشرفت فیزیکی 64 درصدی پتروشیمی شهدای مرودشت خبر داد و اظهار داشت: با نصب رآکتور 650 تنی پتروشیمی شهدای مرودشت که بزرگترین پتروشیمی در حال ساخت کشور است گامی بزرگ و اساسی در بهره‌برداری از این مجموعه برداشته شد.
وی افزود: با وجود فضای تحریم‌ها و محدودیتی که از سوی دشمنان نظام اعمال می‌شود، به دست فرزندان غیور کشورمان این پروژه که نمونه‌ای از جهاد اقتصادی مورد نظر مقام معظم رهبری بوده در حال ساخت است و امیدواریم به فضل خداوند و همت متولیان امر شاهد تحقق و رونق این صنعت در آینده نزدیک باشیم.
حسینی اضافه کرد: با راه‌اندازی این مجتمع پتروشیمی که به نام شهدای گرانقدر مرودشت مزین شده است، سالانه 660 هزار تن آمونیاک و یک میلیون و 73 هزار تن اوره گرانول به تولیدات پتروشیمی کشور اضافه میشود.
فرماندار مرودشت ادامه داد: اعتبار تخصیص یافته برای راه‌اندازی این مجتمع بزرگ پتروشیمی یک‌هزار میلیارد تومان و از مصوبات سفر مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری به استان فارس است که با  افتتاح آن برای  500 نفر به طور مستقیم و 5 هزار نفر به طور غیرمستقیم ایجاد اشتغال می‌شود.
حسینی در پایان خاطرنشان کرد: نامگذاری این پتروشیمی در مجاورت پتروشیمی شیراز به نام مرودشت و شهدای گرانقدر این شهرستان که با تلاش مسئولان ارشد شهرستان و نظر مساعد ریاست جمهوری انجام شد در واقع تقدیری از مردم شریف و ولایت‌مدار مرودشت است که سال‌های دراز برای تحقق این امر انتظار می‌کشیدند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول