اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کارگروه پژوهش فیروزکوه:

مصوبات پژوهشی فیروزکوه اجرایی شد

خبرگزاری فارس: دبیر کارگروه تحقیق و پژوهش شهرستان فیروزکوه اعلام کرد: بخش زیادی از مصوبات پژوهشی که در شهرستان فیروزکوه مورد تصویب قرار گرفته بود، اجرایی شده است.

مصوبات پژوهشی فیروزکوه اجرایی شد
معصومه حقیقت در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران با تشریح اقدامات کارگروه‏ها و کمیته‌های زیرمجموعه‌های تحقیق و پژوهش اضافه کرد: برگزاری مستمر جلسات کارگروه تحقیق و پژوهش در دستور کار قرار دارد و در همین راستا در سال جاری یک جلسه کارگروه تحقیق و پژوهش با دو دستور کار و هفت مصوبه برگزار شد که چهار مصوبه آن در دست اقدام بوده و سه مصوبه اجرایی شده است.
وی به برگزاری سه جلسه کمیته تحقیق و پژوهش در سال جاری در این شهرستان اشاره کرد و گفت: جلسه نخست با دو دستور کار و پنج مصوبه، جلسه دوم با دو دستور کار و شش مصوبه و جلسه سوم این کمیته با دو دستور کار و چهار مصوبه به پایان رسید.
دبیر کارگروه تحقیق و پژوهش شهرستان فیروزکوه همچنین به برگزاری دو نشست کمیته فناوری اطلاعات و آمار در شهرستان فیروزکوه اشاره کرد و بیان داشت: هر یک از این جلسه‌ها، با یک دستور کار و دو مصوبه برگزار شد.
وی همچنین از برگزاری سه نشست این کارگروه در سال گذشته خبر داد و افزود: جلسه نخست دارای 11 مصوبه بود که پنج مصوبه آن در دست اقدام بوده و شش مصوبه دیگر اجرایی شده است.
حقیقت ادامه داد: نشست دوم نیز با یک دستور کار و 10 مصوبه به پایان رسید که 9 مصوبه آن اجرایی شده و یک مورد هنوز به نتیجه قابل قبول نرسیده است.
دبیر کارگروه تحقیق و پژوهش شهرستان فیروزکوه افزود: جلسه سوم نیز با دو دستور کار و شش مصوبه برگزار شد و نتایج این نشست‌ها بسیار مفید بوده است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول