اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی تیم‌های برتر؛

مسابقات جام رمضان آبفای قم پایان یافت

خبرگزاری فارس: هشتمین دوره مسابقات جام رمضان شرکت آب و فاضلاب استان قم با حضور مدیرعامل آبفا و مدیرکل ورزش و جوانان استان به پایان رسید.

مسابقات جام رمضان آبفای قم پایان یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مسابقات نهایی فوتسال جام رمضان شرکت آب و فاضلاب استان قم شب گذشته با حضور عباس جهان‌بینی مدیرکل ورزش و جوانان و حمید عبدالحمید توکلی‌بینا مدیرعامل و همچنین معاونین شرکت آب و فاضلاب استان در سالن ورزشی شرکت مخابرات استان برگزار شد.
در بازی رد‌ه‌بندی این مسابقات تیم اداره تعمیرات توانست تیم حراست را با نتیجه شش بر سه مغلوب کند و به عنوان سومی این مسابقات دست یابد و در بازی فینال نیز که در سطح بالایی از نظر فنی برگزار شد تیم حراست الف با برتری شش بر دو مقابل تیم خوب حوادث به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت.
در مراسم اختتامیه و اهدای جوایز این دوره از مسابقات توکلی‌بینا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم طی سخنانی با تاکید بر ضرورت توجه به امر ورزش به ویژه ورزش‌ همگانی در ادارات تاکید کرد و گفت: شرکت آب و فاضلاب قم طی یک سال گذشته فعالیت‌های چشمگیری را در این زمینه انجام داده و زمینه حضور کارکنان را در ورزش‌هایی مثل شنا، سوارکاری، طناب کشی، فوتسال و... فراهم کرده است.
وی ورزش را موجب ایجاد روحیه تحرک و نشاط در کارکنان دانست و اظهار کرد: در عصر صنعتی، سازمانی موفق‌تر و پویاتر است که به سلامت بدن کارکنان توجه بیشتری کند که این امر با توسعه ورزش همگانی امکان‌پذیر است.
عباس جهان‌بینی، مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این مراسم با ابراز خرسندی از برگزاری این مسابقات، از آبفای استان قدردانی کرد و گفت: ورزش سبب ایجاد شور و نشاط در جامعه می‌شود و افزایش سطح سلامت را به همراه خواهد داشت.
رئیس کمیته ورزش شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز در این مراسم به ارائه گزارشی از نحوه برگزاری هشتمین دوره مسابقات جام رمضان شرکت آب و فاضلاب استان قم پرداخت و خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات از روز نخست ماه مبارک رمضان و با شرکت 10 و در دو گروه 5 تیمی آغاز شد.
عباس کریمی افزود: در نهایت از هر گروه دو دو تیم به مرحله نیمه نهایی مسابقات راه پیدا کرد که پس از برگزاری مسابقات نیمه نهایی تیم‌های حراست الف و حوادث به دیدار فینال و تیم‌های حراست ب و اداره تعمیرات به دیدار رده‌بندی این مسابقات رسیدند.
در پایان این مراسم با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان از تیم‌های برتر، بازیکنان برتر، اخلاق و آقای گل و تماشاگران منتخب این مسابقات با اهدای جوایزی تجلیل شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول