اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طارم خبر داد:

بهره‌برداری از راه تهم‌‌- چورزق در هفته دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان طارم از بهره‌برداری راه تهم‌‌- چورزق همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

بهره‌برداری از راه تهم‌‌- چورزق در هفته دفاع مقدس
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غلامحسین رجبی در جمع مدیران این شهرستان با اشاره به دیدار کارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این دیدار نکاتی را فرمودند که بسیار ارزشمند بوده و اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی را تأیید کردند و این یعنی نظام در مسیر صحیح در حال حرکت است.
وی افزود: ایران اسلامی امروز با وجود ‌توطئه‌های فراوانی که دشمن هر روز علیه ما به انجام می‌رساند در مسیر هدف‌گذاری شده در حال حرکت است و نکته‌ای که نباید از آن غافل شویم دشمن‌شناسی است، چرا که دشمن با هر وسیله و با بهره‌گیری از هر فرصت به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی است.
فرماندار شهرستان طارم با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی دولت در این منطقه خاطرنشان کرد: وعده گازرسانی به شهرستان با اعتباری کلان درحال اتمام است و در هفته دفاع مقدس نیز راه تهم‌–‌ چورزق به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: مسکن مهر 138 واحدی در شهر آب‌بر در مدت 15 ماه اتمام و تحویل شد، راه ارتباطی زنجان-طارم‌، منجیل و قطعه سوم از سرخه دیزج به گیلوان در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.
رجبی اضافه کرد: از گیلوان تا پایان حوزه استحفاظی نیز پروژه با پیشرفت خوبی در حال انجام است و ارتقای راه‌های داخل شهرستان مصوب دور سوم سفر هیئت دولت به استان‌، از درام به گیلوان در حال مطالعه است.
فرماندار شهرستان طارم با بیان اینکه دولت‌های نهم و دهم گام‌های بلندی برای توسعه و آبادانی منطقه برداشته‌اند، گفت: همه دولت‌مردان با همه تلاش درصدد رفع مشکلات بوده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند که مسئولان شهرستانی نیز باید با همه تلاش در مسیر توسعه و پیشرفت منطقه گام بردارند.
وی با تأکید بر لزوم ولایت‌‌پذیری تمام آحاد جامعه بیان داشت: ولایت قلعه و دژ محکم تشیع است و تا زمانی که شیعه در این قلعه و دژ محکم سنگر گرفته است هیچ خطری ارزش‌ها و آرمان‌های شیعه را نمیتواند مورد تهدید قرار دهد، چرا که امامت و ولایت ضامن سلامت و صلابت آرمان‌های شیعی است.
رجبی با بیان اینکه دشمن از وحدت و همبستگی ملت ایران در هراس است، تصریح کرد: حفظ وحدت و انسجام و تبعیت از فرامین رهبری برای تداوم و اقتدار انقلاب اسلامی ضروری است.
وی با اشاره به فعالیت دشمنان اسلام در راستای تفرقه‌افکنی و ایجاد یاس در بین مردم، بصیرت و هوشیاری مردم را عامل شکست برنامه‌های دشمن دانست.
فرماندار طارم با اشاره به توطئه‌ها و تبلیغات منفی دشمنان و تلاش دشمن برای نابودی جمهوری اسلامی، ملت ایران را مردمی پایدار و مصمم در حمایت از انقلاب اسلامی دانست و عنوان داشت: مردم ما امروز مصمم‌تر از گذشته آینده را میبینند و در مقابل توطئه و تبلیغات دشمنان ایستادگی کرده و پایدار و مصمم به راه خود ادامه میدهند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول