اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با شام شهادت امام علی(ع) صورت گرفت؛

دیدار استاندار قم با خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد

خبرگزاری فارس: همزمان با شام شهادت امام علی(ع)، استاندار قم با تعدادی از خانواده های زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم دیدار کرد.

دیدار استاندار قم با خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور در این دیدارها که در فضایی صمیمی برگزار شد پس از استماع مسائل و مشکلات خانواده‌ها، دستورات لازم برای رسیدگی به نیازهای  آنها را صادر کردند.
استاندار قم در این دیدارها ضمن قدردانی از تلاش‌های خیرین و مجموعه نهادهای حمایتی در ساماندهی و توجه به امور محرومان، بر لزوم تلاش و مشارکت همگانی در برای ریشه کنی معضل فقر و محرومیت در جامعه تاکید کرد.
وی خدمت به محرومان را از افضل اعمال و عبادات برشمرد و تصریح کرد: در آموزه‌های دینی ما، خدمت به محرومان و اهتمام نسبت به رفع حوائج نیازمندان از ارزش و فضیلت خاصی برخوردار است.
استاندار قم افزود: خدمت به محرومین و نیازمندان در همه ایام و لحظات ارزشمند بوده اما در ماه مبارک رمضان، ارزش و اهمیت آن مضاعف است.
‌موسی‌پور با بیان اینکه تامین نیازهای مادی و معنوی نیازمندان باید مورد توجه قرار گیرد، بر لزوم توجه جدی به دغدغه‌های معیشتی مددجویان زیرپوشش نهادهای حمایتی تاکید کرد.
وی توجه به سایر نیازهای خانواده‌های زیرپوشش را مورد اشاره قرار  داد و خاطرنشان کرد: بحث نیازهای آموزشی مددجویان و تحصیل فرزندان خانواده‌های زیرپوشش از جمله امور مهم و ضروری است که باید در اولویت قرار گیرد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول