اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگسرای شهریار شاهین شهر:

نشاط اجتماعی از ضروریات جوامع است

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگسرای شهریار گفت: روش‎های شاد کردن محیط خانواده و ایجاد روحیه در خانواده‎ها از جمله ضروریات جامعه است.

نشاط اجتماعی از ضروریات جوامع است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شادکردن محیط خانواده و ایجاد روحیه در بین خانواده‎های ایرانی و اجرای طرح نشاط اجتماعی از جمله آرمان‎های جوامع است و پیشبرد آن تلاش زیادی را می‎طلبد.
مدیر فرهنگسرای شهریار شاهین‌شهر از برنامه‎های جدید این فرهنگسرا در راستای پیشبرد این مهم خبر داد و گفت: یکی از فعالیت‎های این فرهنگسرا به مباحث آموزشی مربوط میشود که با برنامه‌ریزیهای انجام شده چند کارگاه آموزشی به طور هم‌زمان راه‌اندازی شده است.
لیلا مردانی در ابتدا به برگزاری کارگاه آموزشی روانشناسی شادی که ویژه خانواده ترتیب یافته است اشاره کرد و بیان داشت: در این کارگاه آموزشی که از 20 شهریور ماه آغاز می‌شود به روش‎های شاد کردن محیط خانواده می‌پردازیم و ایجاد روحیه در خانواده را به تفضیل توسط کارشناسان تحلیل می‌کنیم.
وی در ادامه به کارگاه آموزشی شناخت و درمان بیماریهای شایع بانوان که ویژه زنان ترتیب یافته است پرداخت و گفت: در این کارگاه که توسط متخصصان مربوطه برپا میشود به سلامت خانواده پرداخته تا به کمک آن به سطح بهداشت عمومی و فردی کمک شود.
مدیر فرهنگسرای شهریار شاهین‌شهر همچنین برگزاری کلاس‎های خلاقیت ویژه گروه‎های سنی زیر هفت سال و بالای هفت سال را از دیگر موارد آموزشی این فرهنگسرا عنوان کرد و افزود: آموزش علوم تجربی، نقاشی و تکنیکهای چاپ، علوم رایانه‎‎ای و کاربرد نرم‌افزارها، ریتم شناسی در قالب بازی و صوت، افزایش هوش کاربردی در کودکان و نوجوانان، سفالگری و داستان نویسی از جمله آموزش‎هایی است که به وسیله  کلاس‎ها در اختیار علاقه‌مندان قرار میگیرد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول