اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان:

شکارچی متخلف در سمیرم گرفتار محیط‌‌بانان شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: به دنبال شکار سه قلاده خرس قهوه‌ای در شهرستان سمیرم محیط‌بانان شهرستان‌های سمیرم و شهرضا با تلاش خود یکی از شکارچیان متخلف را دستگیر کرده‌اند.

شکارچی متخلف در سمیرم گرفتار محیط‌‌بانان شد
احمدرضا لاهیجان‌زاده دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ضرورت حفاظت از مناطق شکار ممنوع اظهار داشت: حفاظت از گونه‌های وحشی باید به صورت جدی انجام شود و نیرو‌های حفاظتی از مناطق شکار ممنوع باید با متخلفان برخورد کنند.
وی به منطقه شمس‌آباد ونک در شهرستان سمیرم اشاره کرد و افزود: این منطقه به عنوان یکی از مهم‌ترین مناطق زیست محیطی موجود در استان محسوب می‌شود و در حال حاضر شمس‌آباد ونک به عنوان منطقه شکار ممنوع به شورای عالی محیط زیست پیشنهاد شده است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با اشاره به اینکه شکار و کشتار گونه‌های وحشی اقدامی جنایت‌کارانه است، تصریح کرد: شکار و کشتار یک قلاده خرس مادر به همراه دو توله‌اش توسط شکارچیان متخلف اقدامی بیرحمانه و جنایت‌کارانه علیه گونه‌های وحشی محسوب میشود.
وی با بیان اینکه مسئولان قضایی باید با این متخلفان برخورد کنند، اضافه کرد: مسئولان باید با استفاده از راهکار‌های قانونی با شکارچیان متخلف در مناطق زیست محیطی برخورد کرده و از جنایت‌های آنها نسبت به گونه‌های وحشی جلوگیری کنند.
لاهیجان‌زاده با بیان اینکه ابعاد مختلف این موضوع باید توسط مسئولان مربوطه مورد بررسی قرار گیرد، تاکید کرد: مسئولان باید با بررسی این موضوع اقدامات لازم را نسبت به برخورد جدی با این افراد و محاکمه قضایی متخلفان انجام بدهند.
وی بیان داشت: شکارچیان متخلف با بیرحمی تمام این اقدامات را انجام داده‌اند و در حال حاضر یکی از شکارچیان متخلف گرفتار محیط‌بانان شهرستان‌های سمیرم و شهرضا شده‌اند.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول