اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پارس‌آباد:

ولایت‌فقیه ارزشمندترین سرمایه در حفظ انقلاب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه پارس‌آباد گفت: تکیه بر ولایت فقیه و تبعیت از آن ارزشمندترین سرمایه در حفظ نظام و انقلاب اسلامی است.

ولایت‌فقیه ارزشمندترین سرمایه در حفظ انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی علوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پارس‌آباد اظهار داشت: امروز هجمه‌های مختلفی را علیه نظام ولایت فقیه در جامعه شاهد هستیم اما هرگز در 33 سال گذشته این رکن رکین دچار خدشه و برخی سواستفاده‌ها قرار نگرفته است.
وی تصریح کرد: در دو دهه گذشته مقام معظم رهبری با درایت، بصیرت و روشنگری‌های خود این نظام را از صحنه‌ها و عرصه‌های تهدید دشمنان مصون نگه داشته است و اجازه نداده کوچک‌ترین انحراف در نظام اسلامی به وجود آید.
علوی با یادآوری این‌که تمام اهداف انقلاب اسلامی امروز در حال تحقق و تعالی است، خاطرنشان کرد: بحث ولایت مطلقه فقیه از مباحث اصلی در جامعه اسلامی است و اگر امروز شاهد آن هستیم که در برخی از انقلاب‌های منطقه‌ای دشمن میدان‌داری کرده و جولان اندیشه آنها است به خاطر نبود یک رهبر صالح و پیشرو در جلوی ملت‌ها است تا آنها را شایسته هدایت کند.
به گزارش فارس، امام جمعه پارس‌آباد جایگاه ولایت فقیه را در فقه شیعه جایگاهی ارزشمند و دارای اهمیت توصیف کرد و ادامه داد: در نظام مردم‌سالاری دینی ما این رهبر صالح و شایسته است که می‌تواند امت را در مسیری درست هدایت کند.
علوی در ادامه سخنان خود به جنایات گروهک تروریستی پژاک و برخی دیگر از فرقه‌های ضاله اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران به عنوان استوانه حمایت از نظام در برابر این گروهک با ایثارگری و جانفشانی تمام ایستاده است و هرگز اجازه نمی‌دهد این انقلاب و امنیت پایدار آن دچار خللی شود.
وی در ادامه به جنایات رژیم آمریکا در حوادث بعد از 11 سپتامبر اشاره کرد و افزود: این حادثه نشان داد که دولتمردان آمریکا نوکر و سرسپرده صهیونیسم جنایتکار هستند و هرگز حاضر نیستند دفاع از این رژیم جعلی را که خوی وحشیگری آن به اثبات رسیده، رها کنند.
خطیب جمعه پارس‌آباد تصریح کرد: ‌آمریکا در 10 سال گذشته از این حادثه مبرهن و روشن با اتهام‌زنی به امت‌های اسلامی، عراق، افغانستان و بسیاری از کشورهای اسلامی را مورد هجمه سنگین قرار داده است و با کشتار میلیونی مسلمانان به دنبال پیدا کردن متهم اصلی این رسوایی بی‌شرمانه است در حالی که خود آنها بزرگ‌ترین مقصر و اصلی‌ترین عامل در این حادثه هستند.
علوی سالروز درگذشت آیت‌الله طالقانی را به عنوان ابوذر زمان گرامی داشت و خاطرنشان کرد: این شخصیت وارسته همیشه در مسیر انقلاب و آرمان امام بودند و از بزرگ‌ترین مدافعان نظام اسلامی به شمار می‌روند.
وی مرحوم آیت‌الله طالقانی را از تابعان و سرسپردگان مسیر ولایت فقیه و رهبری صالح جامعه برشمرد و اضافه کرد: این عالم وارسته و مجاهد در طول زندگی خود هرگز از حمایت امام دست بر نداشت و سعی کرد بهترین یار و حامی انقلاب باشد.
علوی در ادامه سخنان خود سرکوب قیام مردم یمن و بحرین را محکوم کرد و از امت‌های اسلامی خواست حامی این مردم بیگناه باشند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول