اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

سقوط قذافی ناقوس مرگ استکبار بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: سقوط قذافی در کشور لیبی ناقوس مرگ استکبار را در تحرکات منطقه‌ای به صدا درآورد.

سقوط قذافی ناقوس مرگ استکبار بود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله‌سوار اظهار داشت: سقوط قذافی همچون صدام، زین‌العابدین و حسنی مبارک حکایت از سقوط نظام غرب دارد که بدون پشتوانه مردم چنین حاکمان ظالم و جابری را علیه امت‌های اسلامی برانگیخته بود.
وی با اشاره به جنایت‌های مختلف آمریکا در منطقه خاورمیانه بعد از حادثه 11 سپتامبر تصریح کرد: متهم کردن مسلمانان به ویژه ایران در این حادثه غم‌انگیز بزرگ‌ترین رسوایی آمریکا بود در حالی که آمریکا سال‌ها بود به دنبال بهانه‌ای می‌گشت تا به منطقه خاورمیانه لشکرکشی کند.
قیاسی با یادآوری این‌که ریشه جنگ‌طلبی و تروریست را باید در این کشور جستجو کرد، اظهار داشت: امروز کشتاری که در بحرین، یمن و برخی امت‌های اسلامی رخ می‌دهد ادامه همین سیاست شکست خورده است در حالی که از عمر نظام لیبرال دموکراسی چیزی به آخر باقی‌ نمانده است.
به گزارش فارس، امام جمعه بیله‌سوار تصریح کرد:‌ امروز با گذشت 10 سال از حادثه تروریستی در کشور آمریکا به خوبی روشن است که رژیم صهیونیستی با همدستی خود آمریکا به این جنایت دست زده تا دستاویزی برای حضور در منطقه خاورمیانه پیدا کند و برخی مهره‌های سوخته خود را از بین ببرد.
قیاسی در ادامه سخنان خود به فرمایش مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با اعضای مجلس خبرگان اشاره کرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار موضوع فقاهت و امامت را به عنوان اصل رکین جامعه اسلامی برشمرده و بر ترویج اندیشه و معارف اسلامی با استفاده از استدلال‌های عقلی و فقهی تاکید کردند.
وی ضرورت تداوم فضای معنوی ایجاد شده در ماه مبارک رمضان را از دیگر مطالبات رهبر معظم انقلاب برشمرد و گفت: جامعه همان‌گونه که در ماه رمضان تطهیر از گناه و آلودگی در مسایل مختلف شد باید در آستانه انتخابات همچنان این فضا در جامعه حاکم باشد تا کسی به خود اجازه و جرأت تهمت و افترا زدن را ندهد.
قیاسی در ادامه شهادت آیت‌الله مدنی را حادثه‌ای تروریستی و اقدامی غیرانسانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار اعلام کرد و افزود: گروهک منافقان که دست‌پرورده آمریکا و کشورهای غربی بود با به شهادت رساندن علما و روحانیان و سران حکومت ما احساس کردند که می‌توانند این انقلاب را به سرمنزل هدایت کنند در حالی که تداوم این انقلاب با شور و شعور مردم تا نهضت امام عصر (عج) ادامه دارد.
امام جمعه بیله‌سوار در پایان سخنان خود نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی و شناختن مرز حق و باطل دعوت کرد و اظهار داشت: همه مسلمانان باید در مسیر حق گام برداشته و این اصل را در گفتار و کردار و اعمال خود نشان دهند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول