اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیراز:

آمریکا نتوانست دیکتاتورهای زمان را نگه دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیراز گفت: آمریکا همان‌گونه که نتوانست شاه ایران را با کشتار در میدان ژاله آن زمان حفظ کند، امروز نیز نتوانست دیکتاتورهای کشورهای عربی را نگه دارد.

آمریکا نتوانست دیکتاتورهای زمان را نگه دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز، با اشاره به کشتار مردم مظلوم بحرین توسط حاکمان جنایتکار این کشور، اظهار داشت: آمریکا که از تمام امکانات اطلاعاتی و نظامی بهره‌مند بود، نتوانست دیکتاتورهای زمان را نگه دارد که این‌ کار خدا و نشانه اثرگذاری انقلاب و نظام ما است.
وی افزود: خیزش دنیای اسلام را نباید دست کم گرفت و به سادگی از کنار این مسائل گذشت.
خطیب جمعه شیراز با بیان اینکه 30 سال سخنان امام و رهبری و مواضع بزرگان انقلاب مورد توجه و نگاه مسلمانان بوده است که امروز این وضعیت را در کشورهای اسلامی شاهد هستیم، با اشاره به اجلاسیه خبرگان ملت که در این هفته برگزار شد، افزود: به گفته یکی از اعضای این اجلاسیه سخنرانان مذهبی که در مصر سخنرانی می‌کنند، هزاران نفر دور آنان جمع می‌شوند و به حرف‌ها و قول‌های‌شان گوش می‌دهند.
نماینده ولی فقیه در استان فارس اضافه کرد: حرکت اسلامی ادامه پیدا می‌کند و از جهان اسلام به دنیای غرب می‌رسد و با هوشیاری مسلمانان می‌توان بر کفار و غربی‌ها فائق آمد.
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: بحران اقتصادی که دامن غرب را گرفته است، باعث شده تا آنان به جان کشورهای اسلامی و عربی بیافتند.
رئیس شورای حوزه علمیه استان فارس گفت: آمریکا دلسوز مردم کشورهای لیبی، افغانستان و عراق نیست چراکه دیدیم به خاطر منافعش به درد قذافی دیکتاتور لیبی نیز نخوردند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: بدون داشتن ولی امر هر حرکتی با مشکلات و معضلات بسیاری مواجه می‌شود، بنابراین همگی ما باید تلاش کنیم تا با شاخص‌ ولایت که در عصر و زمانه ما و در دوران غیبت با وجود مقام معظم رهبری عینیت پیدا کرده است، حرکت کنیم.
وی با اشاره به سخنان گهربار مقام عظمای ولایت در جمع نخبگان ملت، بیان کرد: تاکید مقام عظمای ولایت بر معنویت بود و اساس کار ما بر پایه معنویت است که قوای گوناگون در کشور در حکم پوسته‌ای هستند که مغز آن معنویت است.
امام جمعه شیراز با بیان اینکه دنیای اسلام به سمت و سوی معنویت در حرکت است، تصریح کرد: حرکت‌های امروز در کشورهای اسلامی از مسجد و الله‌اکبر و نماز عید فطر شروع شده و اساس دنیای اسلام معنویت است.
خطیب جمعه شیراز با اشاره به اثرات دروغ در جامعه اظهار داشت: کذب و دروغ انحراف از حقیقت است و جامعه را به بی‌راهه می‌برد.
وی با اشاره به اینکه دروغ نماد تمام زشتی‌ها و نازیبایی‌ها است، افزود: زشت‌ترین شیوه برخورد با جامعه اداره آن بر مبنای دروغ است.
ایمانی با بیان اینکه دروغ در تقابل با ایمان معرفی شده است، اضافه کرد: کذب در یک طرف و ایمان به خدا در طرف دیگر است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول