اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام خبر داد:

ائتلاف رهبران جریان انحرافی با فتنه 88

خبرگزاری فارس: امام جمعه ایلام گفت: رهبران جریان انحرافی و فتنه 88 در آستانه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باهماهنگی دشمنان و بدخواهان ملت بزرگ ایران حول دو محور ائتلاف کردند.

ائتلاف رهبران جریان انحرافی با فتنه 88
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی ظهر امروز در جمع نمازگزاران ایلامی در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: نفوذ دادن عناصر غرب‌گرا و مخالف با مبانی انقلاب، نظام ولایی و ایجاد شائبه ناکارامدی نظام اسلامی از جمله محورهای ائتلاف سران و رهبران فتنه 88 با جریان انحرافی است.
وی ادامه داد: یکی از شاخصه‌های جنگ نرم نظام سلطه برای مقابله با نظام اسلامی و به زانو درآوردن آن نفوذ دادن چهره‌های وابسته به خود در بدنه مدیریت کلان کشور است که این ترفند در راستای انقلاب در دورن حاکمیت و کودتای مخملی در بدنه حاکمیت است.
امام جمعه ایلام اضافه کرد: قطعا یکی از نهادهایی که می‌تواند جای نفوذی‌های دشمنان باشد کرسی‌های مجلس شورای اسلامی است.
لطفی تصریح کرد: اکنون سران این دو جریان انحرافی و معاند با اسلام ناب و نظام ولایی تمام توان خود را متمرکز کرده‌اند که نمایندگانی را خانه ملت که مرکز تصمیم‌گیری‌های مهم و سرنوشت‌ساز نظام و ملت است در اختیار داشته باشند تا بتوانند در راستای تضعیف رکن اساسی و مهم یعنی ولایت وفقیه و ارزش‌های والای نظام اسلامی گام بردارند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: نخستین اقدام این دو جریان با فراهم کردن لیست 700 نفری برای استان‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور آن هم با پشتوانه عظیم مالی و تبلیغاتی است.
وی ادامه داد: همه مردم به ویژه اصولگرایان معتقد به امام و رهبری به هوش باشند از تفرقه و دو دستگی پرهیز کننند و برای مقابله با این دو جریان انحرافی و برانداز جبهه واحدی تشکیل دهند.
امام جمعه ایلام اضافه کرد: اصولگرایان مراقب نفوذی‌های سران فتنه 88 و جریان انحرافی باشند چرا که عناصر وابسته به این دو گروه با چهره نفاق و ظاهری فریبنده و متظاهر به تبعیت از امام و رهبری در اجتماع ظاهر می‌شوند.
لطفی تصریح کرد: قطعا مردم بابصیرت استان ایلام هوشیار هستند و نگذارند این منافقان و شیادان در صفوف به هم فشرده آنان نفوذ کنند.
 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به سالروز 17 شهریور و قیام مردم تهران اشاره کرد و گفت: در روز 17 شهریور سال 57 حادثه تلخی در میدان ژاله تهران روی داد.
وی ادامه داد: در آن روز مردم تهران در میدان ژاله توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده شدند.
خطیب جمعه ایلام همچنین به سالگرد ارتحال مجاهد نستوه، ابوذر زمان آیت‌الله طالقانی اشاره کرد و  گفت: آیت‌الله طالقانی نخستین امام جمعه تهران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود.
وی ادامه داد: بدون تردید آیت‌الله طالقانی از چهره‌های بسیار درخشان و تابناک جامعه روحانیت و از رجال برجسته دینی، سیاسی و از محبوبترین شخصیت‌های تاریخ معاصر بود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول