اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

هدف مشترک جریان فتنه و گروه انحرافی محدود‌سازی ولایت است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: هدف مشترک جریان فتنه و گروه انحرافی محدود‌سازی جایگاه ولایت و رهبری در نظام اسلامی است.

هدف مشترک جریان فتنه و گروه انحرافی محدود‌سازی ولایت است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر در گردهمایی بسیجیان اردبیل اظهار داشت: از دولت موقت تا جریان فتنه 88 تمام تلاش دست‌اندرکاران و کارگزاران این بود که به هر نحو ممکن اختیارات و جایگاه رفیع ولایت فقیه را با برخی اقدامات و کوته‌اندیشی‌ها پایین آورده و به این جایگاه ضربه بزند.
وی گفت: ‌هدف مشترک جریان دولت موقت بنی‌صدر، گروهک‌های ضد انقلاب،‌ جریان کارگزاران در دوران سازندگی و اصلاحات این بود که جایگاه رهبری را یک جایگاه تشریفاتی، کم‌اهمیت و بدون تاثیر نشان دهند تا بتوانند رد ادامه این مسیر به اهداف شوم خود دست یابند.
این مسئول درایت و بصیرت مقام معظم رهبری را در دو سال اخیر در مقابله با عوامل فتنه و جریان انحرافی یادآور شد و افزود: خیانت و بیگانه ‌پرستی در مقطعی از تاریخ این کشور به جایی رسید که عده‌ای تلاش کردند به عالی‌ترین مقام کشور توهین کرده و یا علیه او جوسازی کنند در حالی که جایگاه رفیع ولایت فقیه به عنوان رکن اصلی جامعه  برای همیشه شناخته شده و مبرهن است.
کاملی‌فر در ادامه سخنان خود به اقدامات جریان انحرافی به بهانه‌های مختلف برای تضعیف نظام اسلامی، جایگاه ولایت فقیه و ناکارآمدی دولت اشاره کرد و ابراز داشت: امروز جریان انحرافی به بهانه ارتباط با امام عصر (عج) ‌و ادعای ارتباط مستقیم و بدون واسطه با آن حضرت در صد تضعیف جایگاه ولایت فقیه هستند و قصد دارند با این اقدام شان و ارزش این مقام را پایین آورده و تخطئه کنند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: ملت ایران با عظمت و سربلندی تمام در مقابل فتنه‌ها، شیطنت‌ها، تحریم‌ها و تهدید‌ها ایستادگی کرده و در مسیر خنثی کردن این ترفند‌ها با تکیه بر جایگاه ولایت فقیه سعی کرده است دشمن را به سمت ناکار‌آمدی سوق دهد.
کاملی‌فر خاطرنشان کرد: دشمن امروز به صراحت اعلام می‌کند ما هر جا وارد شده و سرمایه‌گذاری می‌کنیم به یک‌باره با فرمایشات مقام معظم رهبری و روشنگری‌های ولی امر مسلمین تمام طرح‌ها و برنامه‌ریزی‌ها خنثی می‌شود و شکست عاید مان می‌شود.
وی به مطالبه اصلی مردم از نظام اسلامی در مقابله با تهدید‌ها و برخی اقدامات غیر‌قانونی نیرو‌های انحرافی داخل کشور و همراهی آنها با استکبار اشاره کرد و افزود: شاخص و معیار حرکت ما در هر جایگاه و مسئولیتی تشخیص درست راه با تکیه بر هدایت‌ها و رهنمود‌های مقام معظم رهبری است و ما امروز نعمت ولایت را ارزشمندترین نعمت الهی می‌دانیم که بر این ملت ارزانی شده است.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به شاخص حکومت حضرت علی (ع) و ولایت امت اسلامی اشاره کرد و گفت: دوران حکومت حضرت علی (ع) ‌بهترین محک و شاخص در تمیز حق و باطل است به طوری که آن  حضرت بیش از 25 سال به دلیل نادیده گرفته شدن حق و عدالت حاضر نشد در صحنه سیاست و حاکمیت وارد شود.
کاملی‌فر ادامه داد: در دوران حکومت حضرت علی نیز عده‌ای انحرافی در قالب گروه خوارج و نهروان سعی کردند در برخی از مواقع با سکوت خود به بهانه توشه‌اندوزی تقوا بزرگتری ضربه را به پیکره نظام اسلامی وارد کردند چرا که سکوت انسان در برابر باطل و گرایش به سمت انحراف و انحطاط بالاترین خیانت در نظام اسلامی است که عده‌ای با عمل و رفتار خود این را به اثبات رسانده‌اند.
این مسئول بیان داشت:‌ نظیر این رفتار را در موضع‌گیری‌های طلحه و زبیر و برخی دیگر از نزدیکان حکومت حضرت علی (ع)‌ همانند اشعری مشاهده می‌کنیم که با سکوت خود و موضع نگرفتن در برابر حق و مبارزه با باطل بزرگترین خیانت‌ها را مرتکب شدند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در ادامه اضافه کرد:‌ عده‌ای از شیوخ نهروان نیز سعی کردند در مسیر حق و حقانیت از رهبر جامعه پیشی بگیرند و با مصلحت‌اندیشی خود ضربه‌ای سنگین بر پیکره نظام اسلامی وارد کردند که امروز نیز در جامعه خود نظیر طلحه و زبیر و شیوخ نهروان را در چهره‌ای جدید می‌بینیم.
کاملی‌فر در پایان سخنان خود افزود: تمام جریانات و گروه‌های سیاسی زمانی به مرحله انحراف و دوری از معیار و شاخص اصلی رسیدند که حق و حقانیت را نادیده گرفته و نسبت به رهبری جامعه بی‌اعتماد شدند.
انتهای پیام/10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول