اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد اردکان خبر داد:

افزایش 142 درصدی وجه فطریه در اردکان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردکان گفت: وجه فطریه امسال کمیته امداد اردکان 142درصد رشد داشته است.

افزایش 142 درصدی وجه فطریه در اردکان
علیرضا خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردکان با اشاره به رشد 142 درصدی فطریه در اردکان اظهار داشت: این رشد بی‌سابقه بوده و تاکنون چنین مبلغی بابت فطریه توسط مردم خیر شهرستان به صندوق‌های کمیته امداد ریخته نشده است.
وی افزود: در زمینه کمک به مردم قحطی‌زده سومالی نیز مردم اردکان بیش از 350 میلیون ریال به این نهاد کمک کرده‌اند که از این مبلغ نزدیک به 300 میلیون ریال نقدی و بقیه غیرنقدی بوده است.
خلیلی با اشاره به برقراری تعامل سازنده و متقابل با تعدادی از ائمه جماعات شهرستان اردکان ادامه داد: با رفع برخی ابهامات و تعامل بیشتر با روحانیان و معتمدان توانسته‌ایم اعتماد مردم را جلب کنیم.
وی خاطرنشان کرد: یکی از نتایج این همکاری و تعامل، رشد بی‌سابقه اعطای فطریه توسط مردم به این نهاد بوده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردکان افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در این نهاد قرار است در همه مساجد با معتمدان و ائمه جماعات نشست‌های مشترکی برگزار شود تا بتوانیم علاوه بر جذب درآمد برای محرومان، در شناسایی نیازمندان واقعی از ظرفیت‌های مردمی بهترین استفاده را ببریم.
خلیلی همچنین از کمک‌های بشردوستانه نمازگزاران مسجد امیرالمومنین اردکان که در زمینه کمک به مردم بی‌پناه سومالی نقش برجسته‌ای داشته‌اند، قدردانی کرد.
وی با اشاره به برگزاری نخستین نشست ستاد کاهش فقر شهرستان اردکان در اواخر شهریورماه امسال بیان کرد: اگر بین مسئولان شهرستان تعامل و همکاری بیشتری باشد، می‌توان تا حد زیادی از برخی مشکلات که باعث فشار مضاعف به قشر آسیب‌پذیر جامعه می‌شود، جلوگیری کرد.
خلیلی مهم‌ترین مشکل و دغدغه فعلی مردم را بحث درمان عنوان کرد و گفت: در این راستا با نظر مثبت فرماندار، طرحی پیشنهاد شده که اگر کمیته کارشناسی تعیین شده بتواند به جمع‌بندی خوبی برسد، امیدواریم تحول چشمگیری در زمینه درمان مددجویان به وجود آید.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول