اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار پاکدشت:

دفاع مقدس الگویی برای تمام کشورها است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی‌ انتظامی فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به رشادت‌ها و فداکاری‌های غیور مردان ایران اسلامی گفت: دفاع مقدس الگویی برای تمام کشورها است.

دفاع مقدس الگویی برای تمام کشورها است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، پیش از ظهر امروز عین‌الله تاجیک در نشت هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دوران دفاع مقدس یک کار بسیار فوق‌العاده و به عنوان الگو و مدلی موفق برای تمام کشورهای منطقه است. 
معاون سیاسی‌ انتظامی فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس به عنوان یک افتخار، عزت و شرف برای مردم ولایی ایران اسلامی است، عنوان کرد: باید این دوران توسط اندیشمندان و برجستگان نظام مقدس جمهوری اسلامی تدوین شود تا به عنوان الگویی موفق و بسیار ماندگار برای نسل جوان جامعه تبیین شود.
وی در ادامه بیان کرد: دوران دفاع مقدس برای نخستین بار در تاریخ بشریت به عنوان یک افتخار برای ایرانیان رخ داده به طوری که کشوری برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های خود یک تنه مقابل مستکبران میایستد و حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی از این مملکت جدا نشد.
تاجیک خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس به تنهایی با رهبری بزرگ جلوی خواسته‌های نامشروع دشمن ایستاد و امروز به عنوان کشوری الگو و مدلی موفق در جهان مطرح است. 
معاون سیاسی‌ انتظامی فرماندار شهرستان پاکدشت تاکید کرد: باید اطلاع‌رسانی دقیق و وسیع در ارتباط با دوران دفاع مقدس برای نسل جوان و برخی از اندیشمندان و اساتید دانشگاه صورت گیرد تا این مسایل به خوبی تبیین شود.
وی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس برای ما بسیار ارزشمند است، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس یک قطعه تاریخی زیبا است که برای بشریت باقی مانده و باید برای نسل جوان تبیین شود.
تاجیک با بیان اینکه ما وارث دوران دفاع مقدس هستیم، اظهار داشت: اگر ملت ایران امروز عزت و شرفی دارند مربوط به این دوران است و باید قدر آن را بدانیم.
معاون سیاسی‌ انتظامی فرماندار شهرستان پاکدشت در پایان تصریح کرد: دفاع مقدس مظهر ایثار و از خودگذشتگی است.
در ادامه این نشست سایر اعضا به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در ارتباط با برگزار هرچه با شکوه‌تر هفته دفاع مقدس پرداختند.
این گزارش حاکی است، نشست هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور قربانعلی مقبلی فرماندار شهرستان پاکدشت، سعید ادیبی فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) پاکدشت، معاونان فرماندار، بخشداران  و دیگر اعضای ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول