اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کار و امور اجتماعی آذربایجان غربی اعلام کرد:

ایجاد 22هزار شغل خانگی در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کار و امور اجتماعی آذربایجان غربی گفت: در سال جاری 22 هزار شغل از محل اشتغال‌های خانگی در آذربایجان غربی ایجاد می‌شود.

ایجاد 22هزار شغل خانگی در آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی سلیمانی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری آذربایجان غربی که در سالن شماره یک استانداری این استان تشکیل شد، اظهار داشت: با مصوبه‌ای که در مجلس در زمینه قانونمندی مشاغل خانگی آذربایجان غربی گذرانده شد گام‌های مثبتی در ایجاد مشاغل خانگی در استان برداشته‌ایم.
وی تصریح کرد: با این مصوبه 100 میلیارد تومان برای ایجاد مشاغل خانگی در استان تخصیص یافته است.
این مسئول با بیان اینکه بین بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان همکاری خوبی برقرار است، افزود: این میزان تسهیلات به بانک‌ها ابلاغ شده است و مشکلی در تخصیص این رقم در بانک‌ها نداریم.
سلیمانی خاطرنشان کرد: با این میزان تسهیلات 22 هزار نفر شغل را در سال 90 به کمک دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها عملیاتی می‌کنیم.
مدیرکل اداره کار و امور اجتماعی آذربایجان غربی با اشاره به ورود آمار اشتغال به سیستم رصد، خاطرنشان کرد: تا کنون 600 اشتغال در سامانه رصد وارد شده است که این وضعیت رضایت بخش نیست چرا که میزان اشتغال ایجاد شده در استان بیشتر از این رقم است.
سلیمانی با بیان اینکه بیش از 25 هزار شغل در سال جاری ایجاد کرده‌ایم و ورود این میزان شغل در سیستم رصد باید هر چه سریعتر انجام گیرد، گفت: دستگاه‌های اجرایی باید انرژی بیشتری در راستای وارد کردن اطلاعات اشتغال و شغل‌های ایجاد شده در سیستم رصد بگذارند.
وی اعلام کرد: با ایجاد زمینه و فرصت برای ظهور هر چه بیشتر مشاغل خانگی شاهد ایجاد 10 هزار فرصت شغلی از طریق مشاغل خانگی می‌شویم.
این مسئول اظهار داشت: تا 15 مهر ماه سال جاری برای 35 هزار نفر ایجاد شغل می‌شود که اگر به سامانه رصد وارد نکنیم به ضرر استان تمام می‌شود و اعتبار تخصیص نمی‌یابد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول