اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با افتتاح دومین جایگاه CNG؛

مشکل سوخت مردم میاندرود مازندران برطرف شد

خبرگزاری فارس: افتتاح دومین جایگاه گاز CNG میاندرود مشکلات مردم این شهرستان را در زمینه سوخت گاز خودرو کمتر کرده است.

مشکل سوخت مردم میاندرود مازندران برطرف شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، پس از اجرای موفق قانون هدفمندی یارانه‌ها نبود جایگاه پمپ گاز CNG در مناطق مرکزی و شمالی شهرستان میاندرود به مشکلی برای مردم و به ویژه رانندگان این شهرستان تبدیل شده بود.
بعدازظهر پنجشنبه با افتتاح ایستگاه پمپ گاز شهرداری سورک این معضل تا حد زیادی برطرف شد.
رانندگانی که برای سوخت‌گیری خودروی خود به این ایستگاه مراجعه کرده بودند با تشکر از مسئولان به خاطر ساخت این جایگاه میگفتند: در گذشته برای سوخت‌گیری خودرو باید فاصله 33 کیلومتری روستای برگه در بخش گهرباران تا پمپ گاز بادله را طی می‌کردیم و پس از سوخت‌گیری این فاصله را باز می‌گشتیم.
آنها اضافه کردند: پس از بازگشت مقداری از سوخت تازه سوخت‌گیری شده به خاطر دوری راه مصرف می‌شد و این باعث می‌شد در عمل امکان استفاده از این خدمات برای ما وجود نداشته باشد.
دور بودن تنها جایگاه گاز شهرستان میاندرود و نبود جایگاه در شهر سورک و بخش گهرباران باعث شد مسئولان شهرداری سورک برای ساخت این جایگاه اقدام کنند.
با افتتاح این جایگاه جمعیت عمده‌ای از بخش مرکزی این شهرستان می‌توانند از این امکان استفاده کنند و فاصله مردم بخش گهرباران نیز کمتر شد.
جایگاه اختصاصی شهرداری سورک بعد از جایگاه بادله دومین در شهرستان به حساب می‌آید و پس از افتتاح هدیه بزرگی به رانندگان میاندرود محسوب می‌شود.
انتهای پیام/ص30
 
 
   
 
   
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول