اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی با حضور استاندار گلستان انجام شد؛

تجلیل از 16 تعاون گر برتر گلستان

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار گلستان از 16 تعاونی برتر استان تجلیل شد.

تجلیل از 16 تعاون گر برتر گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در جشنواره تعاون گران برتر استاندار گلستان، معاون برنامه‌ریزی استاندار، نماینده مردم مینودشت، مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل تعاون استان حضور داشتند. 
اتحادیه مصرف کارمندان دولت، شرکت مرغداری نگین صحرای کلاله، تعاونی مسکن مهر خان‌بیبن، تعاونی خدمات ورزشی پدیده، تعاونی مصرف فرهنگیان آق‌قلا، تعاونی تامین نیاز دامداران رامیان، کامیون‌داران علی‌آبادکتول، پرده‌سرای هیرکانیان، فرش گل‌نگار ترکمن، بوته سبز گلستان، مسکن مهر مینودشت، تولید آجر و سفال خورشید کلاله از جمله این 16 تعاونی برتر هستند که در پایان نیز تعاونی سهام عدالت شهرستان مینودشت با مدیر عاملی سید نجیب حسینی منتخب تعاونی‌های برتر شد.
استاندار گلستان در این جشنواره با اشاره به نقش تعاونی‌ها در توسعه اقتصادی استان گفت: باید با تعامل تعاونی‌ها و دستگاه‌های اجرای بیش از گذشته از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.
جواد قناعت با بیان اینکه نزدیک به 148 طرح متقاضی  تسهیلات برای سرمایه‌گذاری در بخش تعاونی‌ها در بانک‌ها وجود دارد، اظهار داشت: باید به دنبال این باشیم که اختصاص اعتبارات بیشتری را برای بخش تعاون پیگیری کنیم تا این امر موجب اشتغالزایی بیش از 3 هزار نفر را در سطح استان فراهم آورد.
وی با بیان اینکه استان نگاه ویژه‌ای به بخش تعاون دارد، تصریح کرد: بودجه استانی تعاون در سال 1390 نسبت به سال گذشته 50 درصد رشد داشته است که نشانه توجه ویژه به این بخش می‌باشد‌. 
استاندار گلستان گفت: تعاونى‌ها مى‌توانند یک اهرم مناسب براى توسعه اقتصادى به شمار آیند که همگام با سیاست‌هاى دولت در بهبود شرایط زندگى، کار، تولید و ارتقاى سطح درآمد و وضعیت اجتماعى مردم موثر باشند.
قناعت با اشاره به اینکه تعاون اهرم مناسبی برای توسعه اقتصادی و اجتماعی به شمار می‌رود، افزود: تعاون تاثیر به سزایی در بهره‌وری بهینه از شرایط زندگی، کار و تولید و ارتقای سطح درآمد و وضعیت اجتماعی جامعه ایفا می‌کند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول