اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه محور زنجان- طارم؛

خط فیبر نوری زنجان طارم عملیاتی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه خط فیبر نوری زنجان طارم در حاشیه محور زنجان - طارم عملیاتی می‌شود، گفت: اجرای این خط نوری در حدود یک میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه در بر دارد.

خط فیبر نوری زنجان طارم عملیاتی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی بعد از ظهر امروز در بازدید استاندار و هیئت همراه از محور زنجان- طارم با اشاره به بازدید‌های مکرر استاندار از پروژه اظهار داشت: در فاصله ین دو بازدید استاندار از پروژه خود او هم یک بازدید از روند اجرای کارها به عمل می‌آورد.
وی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای برای رفع معضلات حاشیه‌ای محور زنجان- طارم افزود: با هماهنگی به عمل آمده با شرکت آب و فاضلاب استان زنجان یکی از سوله‌های باقیمانده از کارگاه‌های سد تهم به منظور احداث راهدارخانه در اختیار اداره کل راه و ترابری قرار می‌گیرد.
معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به لزوم تامین روشنایی محور زنجان- طارم تصریح کرد: در مرحله نخست روشنایی مسیر از طریق تیرهای منفرد خورشیدی تامین انرژی می‌شود.
وی تاکید کرد: در دراز مدت روشنایی محور زنجان- طارم با انتقال خطوط انتقال برق تامین می‌شود.
کریمی با اشاره به اینکه محور زنجان - طارم پوشش مخابراتی ندارد، گفت: شرکت مخابرات برای پوشش مخابراتی منطقه اقدام کرده است.
وی با بیان اینکه اداره کل راه و ترابری مکان‌هایی را برای استقرار آنتن‌های مخابراتی در اختیار شرکت مخابرات قرار داده است، تصریح کرد: خط فیبر نوری زنجان- طارم نیز در حاشیه محور زنجان- طارم عملیاتی می‌شود.
معاون عمرانی استاندار زنجان اجرای خط فیبر نوری زنجان- طارم را برای تامین نیازهای ارتباطی منطقه لازم دانست و گفت: خط فیبر نوری در تامین اینترنت و و پوشش مخابراتی منطقه از ضروریات است.
وی بر تامین تجهیزات ایمنی از جمله گارد‌ریل و تابلوهای ایمنی تاکید کرد و افزود: کارشناسان در حال مکان‌یابی تابلوهای ایمنی است.
کریمی با اشاره به استقبال مردم منطقه از محور زنجان- طارم تصریح کرد: مردم منطقه فشار زیادی برای استفاده از محور می‌آورند، که باید تدابیری برای جلوگیری از فشار بر محور اندیشیده شود.
وی بر در نظر گرفته شدن تمهیداتی برای جلوگیری از عبور و مرور قبل از بهره‌برداری تاکید کرد و گفت: انجام عبور و مرور قبل از اتمام پروژه مشکلاتی را مجریان طرح به وجود می‌آورد.
معاون عمرانی استاندار زنجان بر انجام یک بازدید قبل از برگزاری مراسم افتتاحیه که در هفته دفاع مقدس است تاکید کرد.
پروژه زنجان- طارم که در واقع قدیمی‌ترین پروژه زنجان محسوب می شود که پس از بازدید وزیر راه و شهرسازی در خرداد ماه گذشته و دریافت قول یک اعتبار 9 میلیارد و 500 میلیون تومانی روند اجرای آن روی غلتک افتاد و استاندار زنجان نیز بارها از این پروژه بازدید و بر بهره‌برداری ان در زمان مقرر که هفته دفاع مقدس است تاکید کرده است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول