اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور افزایش سرعت اینترنت در کشور؛

فیبر نوری ایران به اروپا منتقل میشود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت تعاونی پیشگامان توسعه ارتباطات سناباد گفت: به منظور افزایش سرعت اینترنت در کشور فیبر نوری ایران از طریق دریای آزاد به اروپا منتقل میشود.

فیبر نوری ایران به اروپا منتقل میشود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدجواد میراسماعیلی در نشست خبری مدیران تعاونیهای برتر استان اظهار داشت: این شرکت از شرکت‌های وابسته به شرکت کویریزد است که حدود 2سال پیش فعالیت خود را در مشهد آغاز کرد.
وی افزود: این شرکت در زمینه ارائه اینترنت پرسرعت، تلفن بین‌المللی040به منظور کاهش هزینه مکالمات بین 30تا70درصد، فعالیت در زمینه itبه صورت بین‌المللی و پهنای باند کشور اقدامات ارزنده‌ای را انجام داده است.
وی در مورد دستاوردهای سال جاری شرکت گفت: این شرکت در تلاش است تا بتواند در سال جاری اینترنت داخلی را به صورت رایگان در اختیار تمام هموطنان به منظور انجام کارهای اداری و سایر خدمات قرار دهد.
وی ادامه داد: همچنین راه‌اندازی همزمان بانک الکترونیکی و تجاری و راه‌اندازی مرکز عملیات داده با نام soc با اعتبار 60میلیون دلار برای نخستین بار در خاورمیانه از دیگر برنامه‌های مهم شرکت است.
وی بحث پهنای باند کشور را درحال حاضر بسیار مهم دانست و گفت: متاسفانه سرعت اینترنت در کشور ما بسیار پایین است و این به علت استیجاری بودن پهنای باند از کشورهای دیگر است.
میراسماعیلی افزود: این شرکت در این زمینه نیز در تلاش است تا از طریق دریای آزاد فیبر نوری ایران را به اروپا منتقل کند که کابل‌کشیهای وسیعی تاکنون صورت گرفته است و از این طریق ایران تا 25سال آینده در زمینه پهنای باند مستقل عمل میکند.
وی اشتغال‌زایی را یکی از اهداف مهم شرکت عنوان کرد و گفت: بحث اشتغال‌زایی یکی از سیاست‌های مهم شرکت است و در قبال هر پروژه 10 تا نفر15 مشغول به کار شده‌اند و هم‌اکنون حدود 300 عضو فعال در کشور دارد.
وی شرکت مخابرات را یکی از مشکلات پیش‌روی شرکت دانست و افزود: شرکت مخابرات تا زمانی که به صورت دولتی فعالیت میکرد پایبند به برخی مسایل بود و مشکل چندانی وجود نداشت اما از زمان خصوصی شدن آن با ارائه خدماتی مانند ارائه اینترنت با سرعت بسیار پایین بازار را در اختیار خود گرفته است. 
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول