اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون بیله‌سوار:

385 تعاونی در بیله‌سوار فعال است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون شهرستان بیله‌سوار از فعالیت 385 تعاونی فعال در این شهرستان خبر داد.

385 تعاونی در بیله‌سوار فعال است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همت دشتی در نشست با تعاون گران بیله‌سوار به مناسبت چهارمین روز از هفته تعاون اظهار داشت: در بخش اقتصادی کشور سهم تعاون انکار ناشدنی است به طوری که بخش عمده‌ای از تحقق اشتغال کشور به عهده تعاونی‌ها گذاشته شده است.
وی بیان داشت: با روی کار آمدن دولت نهم و دهم تفقد و توجه به بخش تعاون قوت گرفته که انتظار داریم این حمایت همه جانبه استمرار داشته باشد.
رئیس اداره تعاون شهرستان بیله‌سوار یادآور شد: در حال حاضر در شهرستان‌ها بخش تعاون به صورت فعال و گسترده در حال فعالیت است که نمود بارز این تحرکات در حوزه مسکن مهر و سهام عدالت به وضوح مشاهده شد.
این مسئول در ادامه یادآور شد: تشکیل تعاونی در سال جاری نسبت به سال گذشته 105 درصد افزایش یافت. 
دشتی بیان داشت: در حال حاضر 385 تعاونی در بیله‌سوار با تعداد اعضای فعال 23 هزار و 353 نفر فعالیت دارد.
رئیس اداره تعاون شهرستان بیله‌سوار با اشاره به تعهد اشتغال تعاون بیله‌سوار در سال گذشته خاطرنشان کرد: میزان تعهد اشتغال در اداره تعاون بیله‌سوار در سال گذشته 371 نفر بود ولی برای 375 نفر اشتغالزایی شده است.
وی یکی از مولفه‌های اصلی در شکل‌گیری بخش تعاون را کمک به حوزه اشتغال و پایداری کارآفرینی اعلام کرد و گفت: با تشکیل تعاونی‌ها به همت فارغ‌التحصیلان دانشگاهی فرصت‌های اشتغال به صورت دایمی و پایدار به وجود می‌آید که این خود به کارآمدی بخش تعاون بیش از گذشته کمک می‌کند.
دشتی سهم تعاون را در افزایش تولید ناخالص و ارتقای بهره‌وری و اشتغالزایی یک نقش غیر قابل انکار توصیف کرد و افزود: بخش تعاون می‌تواند بهترین بستر اجرای سیاست‌های اقتصادی دولت در رونق اقتصادی و کارآفرین باشد.
این مسئول در پایان سخنان خود اظهار داشت: در سال 90 تعهد اشتغال اداره تعاون بیله‌سوار 400 نفر است و تا کنون در نیمه اول سال برای تعداد 164 نفر اشتغالزایی صورت گرفته است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول