اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار سامان خبر داد:

اختصاص 68 میلیون ریال برای توسعه ورزش در سامان

خبرگزاری فارس: بخشدار سامان گفت: 68 میلیون ریال به‌منظور توسعه ورزش در بخش سامان اختصاص یافت.

اختصاص 68 میلیون ریال برای توسعه ورزش در سامان
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اصغر مظفری ظهر امروز در جمع هیئت‌های ورزشی این بخش، اظهار داشت: از این میزان 45 میلیون ریال برای حمایت هیئت‌های ورزشی شهر سامان و 23 میلیون ریال نیز برای توسعه ورزش در 23 روستای بخش سامان هزینه می‎‌شود.
وی افزود: در تابستان سال‌جاری بیش از 2 هزار نفر در کلاس‌های اوقات فراغت ورزشی این بخش شرکت کردند.
مظفری با اشاره به نقش ورزش در زندگی افراد، گفت: ورزش یکی از اموری است که در جهان به صورت جدی مطرح بوده و از جهات مختلف دارای اهمیت است.
بخشدار سامان خاطرنشان کرد: امروزه یکی از مشکلات جامعه بشری، مساله بیکاری و عوارض ناشی از آن است، بیکاری، به‌ویژه برای نوجوانان و جوانان و به‌ویژه در ایام تعطیلات تابستانی مدارس و مراکز آموزشی، بسیار خطرناک و مضر است و باید با آن مبارزه شده، یا به نحوی اوقات بیکاری را پر کرد که مفید بوده و یا لااقل مضر نباشد. وی اضافه کرد: بسیاری از انحرافات، از جمله اعتیاد به مواد مخدر، دزدی و ایجاد مزاحمت، دعواها و درگیری‌های خیابانی زاییده بیکاری و ولگردی است.
مظفری با بیان اینکه در زمان‌های گذشته، حرکت و تمرین‌های بدنی، بخشی از کار روزانه فرد به شمار می‌رفت، گفت: امروزه بر اثر پیش رفت تکنولوژی و ماشین، باید بیشتر از گذشته در جستجوی حرکت بود، و هر فرد باید آن را در برنامه روزانه خود بگنجاند.
وی ادامه داد: بدون شک می‌توان گفت اگر ورزش در زندگی ما نقش و اهمیت خودش را پیدا کند و برای آن برنامه داشته باشیم، این عارضه‌های ناخوشایند شاید از بین بروند یا کم رنگ‌تر شوند، چراکه شخص ورزشکار معمولاً سیگاری نیست، به تغذیه سالم اهمیت می‌دهد، از اعصاب آرام تری برخوردار است، انرژی خود را درست مصرف می‌کند و کمتر اهل خشونت و عصبانیت است.
مظفری اضافه کرد: افزون بر این اثرات مثبت ورزش بیش از این است، چراکه ورزش باعث زیاد شدن توده عضلانی بدن و مصرف بیشتر انرژی نیز می‌شود، تمرینات مرتب و منظم ورزشی باعث کم‌شدن چربی می‌شود و نمی‌گذارد چاق و بیمار شوید.
بخشدار سامان ورزش باعث زیاد شدن مقدار گردش خون موثر در بدن می‌شود، گفت: افزون بر این ورزش از افسردگی پیشگیری می‌کند، روحیه فرد را بالا می‌برد و در زندگی خانوادگی و اجتماعی و در شغل افراد تاثیرات سازنده‌ای‌ دارد.
در حال حاضر 17 هیئت ورزشی در بخش سامان فعال است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول