اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از مهرماه امسال انجام می‌شود؛

پذیرش دانشجو در پردیس بین‌المللی شماره 2 زاهدان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: از مهرماه سال‌جاری از میان داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند در 70 رشته و گرایش‌های مقطع ارشد و 26 گرایش‌ مقطع دکتری دانشجو می‌پذیریم.

پذیرش دانشجو در پردیس بین‌المللی شماره 2 زاهدان
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، احمد اکبری صبح امروز در جمع خبرنگاران خبرگزاری‌ها در دانشگاه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در راستای تحقق بخشیدن به اهداف دولت و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری‌ و در ‌راستای توسعه تحصیلات تکمیلی، در دانشگاه سیستان و بلوچستان، پردیس بین‌المللی شماره دو زاهدان راه‌اندازی شد.
‌وی با بیان اینکه تلاش کرده‌ایم در سال‌جاری ظرفیت دانشجویان ارشد و دکتری را افزایش دهیم، افزود: پردیس شماره دو زاهدان با 82 رشته و گرایش در مقطع کارشناسی ارشد و 26 گرایش در مقطع دکتری در هفته دولت راه‌اندازی شد.
رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان بیان داشت: از مهرماه سال‌جاری از بین داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند در 70 مورد از رشته و گرایش‌های مقطع ارشد و تمام گرایش‌های مقطع دکتری دانشجو می‌پذیریم.
اکبری بیان داشت: در مهرماه امسال در پردیس بین‌المللی چابهار یکهزار نفر، در پردیس اصلی زاهدان 240 نفر، در پردیس بین‌المللی شماره دو زاهدان 2 هزار و 200 دانشجو می‌پذیریم.
‌وی ادامه داد: پذیرش تعداد دانشجو در مهرماه امسال در سایت‌های مختلف دانشگاه سیستان و بلوچستان 6 هزار و 850 نفر است که با این رقم آمار دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان به قریب به 23 هزار نفر می‌رسد.
اکبری تصریح کرد: با تعداد پذیرش دانشجو در مهرماه امسال، 50 درصد دانشجویان در مقطع تحصیلات تکمیلی و 50 درصد آنها در مقطع لیسانس و فوق لیسانس تحصیل می‌کنند.
‌وی افزود: پردیس بین‌المللی شماره دو زاهدان از دانشگاه‌های مالزی، اندونزی، افغانستان و چند کشور آفریقایی دیگر که با آنها تفاهمنامه امضای کرده است، دانشجو می‌پذیرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول