اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تامین اجتماعی دشتستان خبر داد:

صدور 48 هزار دفترچه تامین اجتماعی در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تامین اجتماعی دشتستان از صدور حدود 48 هزار دفترچه بیمه تامین اجتماعی در دشتستان خبر داد.

صدور 48 هزار دفترچه تامین اجتماعی در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حبیب‌الله پورمند پیش از ظهر امروز در نشست با مسئولان تامین اجتماعی دشتستان اظهار داشت: ارائه خدمات بهینه به بیمه‌شدگان از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان تامین اجتماعی است و همه کارکنان و مدیران تامین اجتماعی باید در این راستا فعالیت کنند.
وی افزود: تامین اجتماعی خدمات متعددی به افراد تحت پوشش ارائه میکند و برای رضایت خاطر مردم باید تمام توان و ظرفیت خود را به کار بگیریم.
رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان دشتستان از بیمه بیش از 600 قالیباف دشتستانی خبر داد و خاطرنشان کرد: پرونده 600 نفر از قالیبافان این شهرستان برای پوشش بیمه‌ای تکمیل شده که بزودی از خدمات آن بهره‌مند میشوند.
پورمند تصریح کرد: برای بیمه تمام اقشار جامعه برنامه‌ریزی لازم را انجام داده‌ایم و بیمه زنان بیسرپرست معرفی شده از طرف سازمان‌های حمایتی، رانندگان درون‌شهری و برون‌شهری و نیز پیگیری بیمه کشاورزان در دستور کار این شعبه قرار دارد.
وی اضافه کرد: در صندوق تامین اجتماعی شعبه دشتستان در سال گذشته نیز با کوشش کارکنان خدمات قابل ملاحظه‌ای صورت گرفته که افتتاح دو شعبه اقماری در شهرهای تنگ‌ارم و دالکی و پیگیری راه‌اندازی شعبه اقماری بوشکان از این جمله این فعالیت‌هاست.
رئیس تامین اجتماعی دشتستان از راه‌اندازی شعبه اقماری تامین اجتماعی بوشکان خبر داد و اذعان داشت: شعبه بوشکان مراحل نهایی ساخت و تجهیز آن در دست انجام است که در صورت استقرار نیروی انسانی حدود یک ماه آینده افتتاح خواهد شد.
پورمند از صدور حدود 48 هزار دفترچه بیمه تامین اجتماعی در دشتستان خبر داد و بیان داشت: زیرپوشش قراردادن یکهزار و 156 نفر از کارگران ساختمانی شهرستان و صدور 47 هزار و 913 دفترچه درمانی برای بیمه‌شدگان و افراد تحت تکفل آنها از فعالیت‌های این شعبه در سال جاری است.
وی گفت: تامین اجتماعی دشتستان با ارائه برنامه‌های متنوعی برای تحت پوشش قرار دادن کارگران مشاغل مختلف تلاش میکند و امیدوار هستیم به موفقیت لازم برسیم.
رئیس اداره تامین اجتماعی دشتستان خاطرنشان کرد: بیمه مددجویان کمیته امداد، بیمه باربان، بیمه قالیبافان، بیمه خادمان مساجد، بیمه زنان خانه‌دار و بیمه رانندگان و بیمه‌های آزاد و اختیاری در دستور کار این شعبه قرار دارد.
پورمند تصریح کرد: بهترین و ارزشمندترین خدمات را برای افراد تحت پوشش و بیمه‌شدگان عزیز در نظر گرفته‌ایم و رضایت خاطر بیمه‌شدگان مهم‌ترین اولویت تامین اجتماعی است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول