اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران خبر داد:

پرداخت هزینه 45 میلیاردی تامین اجتماعی در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل تامین اجتماعی مازندران گفت: صندوق تامین اجتماعی بدون اتکا به بودجه دولتی ارائه خدمات می‌کند و این صندوق در استان بیش از 45 میلیارد تومان ماهانه هزینه پرداخت می‌کند.

پرداخت هزینه 45 میلیاردی تامین اجتماعی در مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، حسن آزرم ‌امروز در مراسم بهره‌برداری ساختمان اداری تامین اجتماعی شهرستان میاندرود با تبریک فرارسیدن هفته دولت گفت: تداوم راه شهدای هفته دولت وظیفه مهمی است که نباید فراموش شود.
وی خاطرنشان کرد: صندوق تامین اجتماعی بدون اتکا به بودجه دولتی ارائه خدمات می‌کند و این صندوق در استان بیش از 45 ‌میلیارد تومان ماهانه هزینه پرداخت می‌کند که 85 درصد این مبلغ تعهدات بلندمدت است بنابراین باید همه کمک کنیم تا تعادل منابع و مصارف آن حفظ شود.
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران اظهار داشت: در دولت نهم و دهم حدود 79 درصد  بیمه شدگان استان مازندران افزایش یافته است که این موضوع می‌تواند در پویایی منابع صندوق بسیار موثر باشد.
وی تصریح کرد: تامین اجتماعی شعبه میاندرود در استان مازندران دارای 10هزار بیمه شده اصلی  و یک هزار نفر مستمری‌بگیر است که در مجموع با افراد تبعی آنها حدود 30 هزار نفر در این شهرستان زیر پوشش تامین اجتماعی قرار دارند.
وی با اشاره به اینکه باید ارکان سه جانبه منابع صندوق (دولت، بیمه شده و کارفرما) به تعهدات خود عمل نمایند و دولت نهم و دهم  از این نظر موفق بوده است، افزود: 35 هزار راننده، 26 هزار باربر و 11 هزار کارگر ساختمانی در استان  از محل تامین منابع حق بیمه توسط دولت زیر پوشش قرار گرفتند.
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران اعلام کرد: از 25 شعبه استان، 21 شعبه دارای ساختمان ملکی است و سعی ما بر این است که تمامی شعب استان از ساختمان ملکی برخوردار شوند.
معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران نیز گفت: انجام پروژه‌های دولت در این ایام را سنت حسنه‌ای خواند که یادآور خدمات صادقانه دولتمردان شهید رجایی و باهنر است اگرچه عمر دولت شهید رجایی و باهنر کوتاه بود ولی خدماتشان آنقدر موثر و مهم بود که جاودانه شد.
ولی‌الله فرزانه تصریح کرد: هفته دولت فرصت مناسبی و مطلوبی برای بیان خدمات و همچنین دستاوردهای نظام اسلامی است و همچنین فرصت مناسبی است تا از خدمات ارزشمند دولت تقدیر شود.  
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول