اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات نیروی زمینی ارتش؛

لشکر 77 ثامن‌الائمه نایب قهرمان بسکتبال شد

خبرگزاری فارس: بیست و سومین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی نیروی زمینی ارتش به میزبانی لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه (ع) خراسان، با معرفی یگان‌های برتر به کار خود پایان داد.

لشکر 77 ثامن‌الائمه نایب قهرمان بسکتبال شد
مسئول تربیت‌بدنی لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه (ع) خراسان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: این مسابقات با شرکت 30 تیم از یگان‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد برگزار شد.
علی خیرآبادی با بیان اینکه این دوره از مسابقات به مدت یک هفته در سالن‌های ورزشی مهران و خانه بسکتبال مشهد مقدس برگزار شد، تصریح کرد: سطح این دوره از رقابت‌ها بسیار بالا و ارزنده بود.
وی توضیح داد: همچنین در این دوره از مسابقات در مشهد مقدس بیش 600 ورزشکار از یگان‌های مختلف نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور به هم رساندند.
مسئول تربیت‌بدنی لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه (ع) خراسان گفت : کارکنان پایور و وظیفه شرکت‌کننده در مسابقات علاوه بر ارتقای سطح جسمی و روحی خود از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی آستان قدس رضوی نیز استفاده کردند.
وی ابراز داشت: در پایان این مسابقات لشکر 77 بعد از مرکز آموزش 01 تهران مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.
خیرآبادی  بیان داشت : همچنین در این دوره از رقابت‌های ورزشی فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز به مقام سومی بسنده کرد.
وی تاکید کرد: تمامی ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از مسابقات بسکتبال از سطح رقابت‌ها راضی بوده و در آرامش کامل به ارائه مسابقات می‌پرداختند.
مسئول تربیت بدنی لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه (ع) خراسان با تاکید بر این که هم اکنون تلاش‌ها برای افزایش سطح آمادگی‌های جسمانی این لشکر در حال انجام اشت، خاطرنشان کرد: همچنین لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه (ع) خراسان چندی پیش مقام سوم آمادگی جسمانی کارکنان پایور را در بین یگان‌های نیروی زمینی ارتش از آن خود کرد.
وی به دیگر افتخارات اخیر کسب شده توسط پرسنل پایور وظیفه این یگان تاکید کرد: تیم بسکتبال لشکر 77 پیروز
ثامن‌الائمه (ع) خراسان، در مسابقات جام رمضان بسکتبال مشهد مقدس نیز مقام سوم را کسب کرد.
خیرآبادی با بیان این که تندرستی و سلامتی در دستور کار این یگان رزمی قرار دارد، خاطرنشان کرد: با ورزش به تندرستی واقعی و سلامت پایدار نزدیک می‌شویم.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول