اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون درمان وزیر بهداشت خبر داد:

تکمیل مراکز پیش‌بیمارستانی جاده‌های اصلی تا پایان سال 90

خبرگزاری فارس: معاون درمانی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تکمیل مراکز پیش بیمارستانی جاده‌های اصلی کشور تا پایان سال جاری خبر داد.

تکمیل مراکز پیش‌بیمارستانی جاده‌های اصلی تا پایان سال 90
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسن امامیرضوی در مراسم افتتاح مرکز بهداشت اسلامیه اظهار داشت: با توجه به اهمیت مراکز پیش‌بیمارستانی تا پایان سال جاری این مراکز و نیز شبکه پایگاه اورژانس جاده‌های اصلی کشور تکمیل میشود.
معاون درمانی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ارتباط با توسعه طرح‌های ویژه بیمارستانی در سطح بیمارستان‌های کشور گفت: در این ارتباط نیز یکهزار تخت ICU تا پایان سال 90 مورد بهره‌برداری قرار میگیرد.
وی اجرای پزشک خانواده را از دیگر اقدامات وزارت بهداشت عنوان کرد و گفت: طرح پزشک خانواده بر اساس
برنامه‌ریزیهای صورت گرفته مقرر شده بود ظرف پنج سال اجرایی شود.
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت طرح و تأکید رییس جمهور اجرای طرح پزشک خانواده از پنج سال به دو سال کاهش یافت و امیدواریم این طرح ظرف دو سال نهایی شود.
وی ادامه داد: بر این اساس پایان سال 91 تکمیل طرح پزشک خانواده در سطح کشور در نظر گرفته شده که در این ارتباط این طرح با توجه به برنامه‌ریزیهای صورت گرفته در شهرهای زیر 100هزار نفر نیز اجرا میشود.
وی هماهنگی میان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت رفاه را مهم‌ترین ضروریات اجرایی شدن این طرح عنوان کرد.
معاون درمان وزیر بهداشت در پاسخ به سؤالی مبنی بر اجرای طرح پزشک خانواده در کشور گفت: تأمین اعتبارات برای اجرای طرح پزشک خانواده امری ضروری و انکار ناپذیر است که میزان اعتبار ریالی در نظر گرفته شده برای اجرای طرح پزشک خانواده با توجه به هدف‌گذاریهای سال 90 در حدود 800 میلیارد تومان است.
امامیرضوی در ارتباط با تکمیل خانه‌های بهداشتی خراسان رضوی گفت: با افتتاح 62 خانه بهداشتی با هزینه 3 میلیارد تومان تکمیل خانه های بهداشت در استان خراسان رضوی امروز رقم میخورد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول