اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیشابور؛

جشنواره مسابقات هنرهای تجسمی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: بیست و نهمین جشنواره مسابقات هنرهای تجسمی و آوایی و نمایشی در نیشابور برگزار می‌شود.

جشنواره مسابقات هنرهای تجسمی برگزار می‌شود
محمدابراهیم محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: این جشنواره به مناسبت سال جهاد اقتصادی میزبان دانش آموزان دختر و پسر برگزیده هنری سراسر کشور است.
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: 534 دانش آموز پسر، منتخبان  برگزیده جشنواره هنرهای تجسمی، آوایی و نمایشی از 14 تا 18 شهریور سال جاری میزبان معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در اردوگاه باغرود نیشابور هستند.
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهارداشت: برگزیدگان مسابقات هنرهای آوایی در دو بخش تلفیقی، سنتی و هنرهای نمایشی در دو بخش عروسکی، صحنه‌ای و هنرهای تجسمی در مدت اقامت در این جشنواره،کارگاه‌های آموزشی را می‌گذرانند.
محمدی گفت: دانش‌آموزان شرکت کننده در این جشنواره، از سایر برنامه‌های زیارتی ،معنوی و سیاحتی و گردشگری بهره‌مند می‌شوند.
وی گفت: با توجه به اینکه این جشنواره برای دانش‌آموزان رقابتی نیست، فضای آموزشی و جذابی را در کنار زیارت بارگاه حرم مطهر رضوی و ایجاد اردویی با بار معنوی برای دانش‌آموزان به وجود می‌آورد.
معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود:جشنواره هنرهای تجسمی، نمایشی و آوایی پسران در عصر روز 17 شهریورماه با حضور معاونت پرورشی وزارتخانه و مسئولان استانی با اهدای جوایز و لوح تقدیر به پایان می‌رسد.
محمدی در پایان گفت: جشنواره هنرهای تجسمی 620 نفر از دانش‌آموزان دختر برگزیده سراسر کشور از روز19 تا 23 شهریورماه هم به همین ترتیب در اردوگاه تربیتی باغرود نیشابور برگزار می‌شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول