اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای هماهنگی سازمان‌های مردم نهاد خبر داد:

مازندران میزبان همایش ملی سازمان‌های مردم نهاد

خبرگزاری فارس: دبیر شورای هماهنگی سازمان‌های مردم نهاد گفت: استان مازندران از 16 شهریور به مدت دو روز میزبان هشتمین همایش ملی سازمان‌های مردم نهاد کشور است.

مازندران میزبان همایش ملی سازمان‌های مردم نهاد
لطف‌الله غضنفری سوادکوهی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: هشتمین همایش سازمان‌های مردم نهاد کشور از صبح 16 شهریور با عنوان راهکارهای تجهیز منابع برای سازمان‌های مردم نهاد در سطح محلی، ملی و بین‌المللی برای توانمندسازی این سازمان با تاکید بر برنامه‌ریزی و رویکردی بر استراتژی ساختار تشکیلاتی برگزار میشود.
وی با اشاره به اینکه این همایش به مدت دو روز در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ساری برگزار میشود، گفت: کلیات این سازمان‌ها به تصویب مجلس رسیده و همچنین تعاملات خوبی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی داریم.
دبیر شورای هماهنگی سازمان‌های مردم نهاد کشور با اعلام مهمانان ویژه این همایش بیان داشت: در مراسم افتتاحیه این همایش ملی، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم قم در مجلس سخنران جلسه است و همچنین در مراسم اختتامیه نیز مصطفی محمد نجار وزیر کشور حضور خواهد داشت. 
دبیر اجرایی همایش ملی سازمان‌های مردمی غیردولتی در مازندران با اشاره به دیگر مهمانان این همایش ابراز داشت: مدیر دفتر یونسکو در ایران، نماینده یونیسف، مدیر عمران سازمان ملل در ایران، نماینده سازمان ملل متحد در ایران، رئیس دفتر سازمان بهداشت جهانی، مدیرکل دفتر مبارزه با مفاسد و جرایم سازمان ملل و رئیس کنفدراسیون صنعت ایران از دیگر مهمانان این همایش هستند.
غضنفری تصریح کرد: سازمان‌های مردم نهاد کشور همایش‌های متعددی را با اهداف گوناگون برای ترویج اصول و مبانی این سازمان مردمی برگزار میکند.
وی با اشاره به برخی اهداف این همایش‌ها عنوان کرد: بررسی چالش‌ها و راهکارهای سازمان‌های مردم نهاد، ظرفیت‌سازی تشکل‌های مردمی، ارتباط با سازمان‌های داوطلبانه مردمی و اعتمادسازی بین دولت و این سازمان‌ها، زمینه‌سازی فرهنگی در گسترش سازمان‌های غیردولتی و عوامل موفقیت در جذب مردم و بکارگیری نیروهای مردمی از مهم‌ترین رویکردهای این سازمان در همایش‌ها است.
این مسئول در مورد برگزاری نخستین همایش ملی سازمان‌های غیردولتی اذعان داشت: نخستین همایش این سازمان در سال 1376 در بوشهر برگزار شد و از آن پس همایش‌های زیادی در مشهد، اصفهان، یزد، شیراز، تهران و اراک برگزار شد.
به گزارش فارس، همایش ملی سازمان‌های مردم نهاد کشور از صبح روز چهارشنبه 16 شهریور به مدت دو روز در دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ساری برگزار میشود.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول