اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در برخورد یک پراید با نیسان به وقوع پیوست؛

4 کشته در محور سبزوار ـ اسفراین

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی سبزوار گفت: برخورد پراید با یک دستگاه نیسان در محور سبزوار ـ اسفراین نرسیده به سه راه کراب 4 کشته بر جای گذاشت.

4 کشته در محور سبزوار ـ اسفراین
به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، محمدرضا سیرغانی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فرماندهی 125 آتش‌نشانی سبزوار مبنی بر وقوع یک تصادف در محور سبزوار ـ اسفراین بلافاصله اکیپی از مأموران جان بر کف گروه امداد و نجات آتش‌نشانی این مرکز به محل وقوع اعزام شدند.
سیرغانی افزود: در این تصادف که صبح امروز رخ داد، تمام سرنشینان پراید و راننده نیسان (که تعداد 3 نفر پراید و یک نفر سرنشین نیسان بوده است) در دم فوت کردند.
وی ادامه داد: اجساد هر دو خودرو پراید و نیسان که به طور فجیعی در داخل خودروهای مچاله شده گیرکرده بوند توسط گروه امداد و نجات سازمان آتش نشانی این مرکز و با کمک تجهیزات هیدرولیکی بیرون کشیده شدند.
سرهنگ محمد ستوده فرمانده پلیس راه سبزوار نیز، بی احتیاطی راننده خودرو پراید و سرعت بالا و انحراف به چپ آن را علت اصلی تصادف ذکر کرد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول