اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کرمان:

مافیای ورزش را در کرمان قلع و قمع می‌کنم

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در بازدید از خبرگزاری فارس گفت: در هر جا که مشغول خدمت بوده‌ام، اجازه ندادم، مافیای ورزش جولان دهد.

مافیای ورزش را در کرمان قلع و قمع می‌کنم
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد فولادی‌ماهانی پیش از ظهر امروز در محل خبرگزاری فارس در کرمان حضور یافت و از نحوه فعالیت این مجموعه بازدید به عمل آورد.
وی در گفت‌وگو با خبرنگاران خبرگزاری فارس در کرمان اظهار داشت: با توجه به اینکه مجموعه ورزش دچار تغییر و تحولات ساختاری در بدنه تشکیلاتی خود شده است، شاهد شکل‌گیری وزارت ورزش و جوانان هستیم.
وی گفت: در تاسیس این وزارتخانه در ابتدا مخالفت‌های بسیاری صورت گرفت، زیرا عده‌ای این روند را برای ورزش کشور سودمند نمی‌دانستند، اما با توجه به مصوبه مجلس در نهایت این وزارتخانه تاسیس و جایگزین دو سازمان تربیت بدنی و جوانان شد.
فولادی تصریح کرد: همان طور که یک مجموعه جدیدالتاسیس برای جا افتادن و پا گرفتن نیازمند زمان است، این وزارتخانه تازه تاسیس نیز نیاز به زمان دارد تا دارای تشکیلات و ساختار سازمانی جدید شود.
وی گفت: ابلاغیه‌های جدید این وزارتخانه مبنی بر تشکیل چارت سازمانی جدید ظرف دو هفته آینده به ما ابلاغ می‌شود و به طور عملی شاهد تغییرات عمده‌ای در تشکیلات ورزش استان هستیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان خاطرنشان کرد: این تغییرات مصادف شد با روی کار آمدن من در ورزش استان کرمان و شش ماهی که هیچ اعتبار و بودجه‌ای به مجموعه ورزش کشور پرداخت نشد، ما هم در استان کرمان دچار مشکلات فراوانی بودیم.
وی گفت: من به ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی حق می‌دهم که از شرایط خود و ورزش استان ناراضی باشند، زیرا هم‌اکنون در بدترین شرایط مالی به سر می‌بریم.
فولادی گفت: ابزار موجود اصلا مناسب ساز و کار ورزش کرمان نیست و با این شرایط نمی‌توانیم برای ورزش کاری کنیم، تنها می‌توان منتظر ماند و به تصمیم‌های آینده و رسیدن اعتبارات وزارتخانه جدید نشست.
وی تصریح کرد: ما از سه طریق جذب یک درصد اعتبارات موسسات دولتی یا همان بند ب، اعتبارات تربیت بدنی و واریز استادیوم‌های ورزشی می‌توانستیم درآمد کسب کنیم، اما در سال جاری هیچ‌کدام از این موارد مورد عمل واقع نشده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان عنوان کرد: استان کرمان در باب توسعه ورزش شرایط خوبی دارد و از لحاظ داشتن زیرساخت‌های ورزشی غنی است، اما باید در بعد قهرمانی نیز اقدامات زیادی انجام دهیم تا بتوانیم در بین هفت استان برتر ورزش کشور قرار بگیریم.
وی ابراز داشت: یکی از مسائل عمده‌ای که من در مجموعه مدیریتی خود در هر استانی رعایت کرده‌ام، اهمیت دادن به عدالت و بها دادن به انسان‌های سالم بوده است، زیرا وجود این دو در کنار یک مجموعه می‌تواند به بهتر شدن کار و پیشرفت آن کمک کند.
فولادی تصریح کرد: همواره در ورزش افرادی بوده‌اند که سعی داشته با قانون‌شکنی حق عده‌ای را ضایع کنند و خود به اوج برسند، اما تا زمانی که من باشم به مافیای ورزش و باندهای مخرب ورزش اجازه فعالیت نداده و آنها را قلع و قمع می‌کنم.
وی در پایان خبرگزاری فارس را یک مجموعه ارزشی دانست و گفت: در بحث اطلاع‌رسانی همواره فارس یکی از خبرگزاری‌های خوب بوده و من از خداوند توفیق روز افزون این مجموعه را خواستارم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول