اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

مدیر گروه مبارزه با مواد مخدر دانشگاه علوم انتظامی:

مبارزه با شبکه‌های بین‌المللی مواد مخدر در گرو تبادل دانش و تجربیات است

خبرگزاری فارس: مدیر گروه مبارزه با مواد مخدر دانشگاه علوم انتظامی، مبارزه با سازمان‌ها و شبکه‌های بین المللی مواد مخدر را در گرو همکاریهای جمعی دانست و گفت: تبادل دانش و تجربیات یکی از راه‌های همکاری جمعی بین دولت‌ها است.

مبارزه با شبکه‌های بین‌المللی مواد مخدر در گرو تبادل دانش و تجربیات است
 به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، تهمینه باهری مدیرگروه مبارزه با مواد مخدر دانشگاه علوم انتظامی امروز در مراسم آغاز آموزش افسران پلیس کشورهای عضو اکو گفت: امروزه، سوء مصرف و قاچاق موادمخدر از چنان پیچیدگی برخوردار است که سازمان ملل متحد آن را جزء جرایم سازمان یافته، تلقی میکند.
 
وی افزود: جرایم سازمان یافته از مهمترین و خطرناکترین چالش‌هایی است که جامعه بین‌المللی با آن مواجه است، در نتیجه بسیاری از دولت‌ها برای جلوگیری از گسترش سازمان‌ها و شبکه‌های بین‌المللی قاچاق مواد مخدر، کوشش همه جانبه‌ای را انجام داده‌اند. 
 
باهری، تصریح کرد: قدر مسلم بسیاری از دولت‌ها به خوبی دریافتند که مبارزه با سازمان‌ها و شبکه‌های بین‌المللی مواد مخدر به تنهایی میسر نیست و هرگونه موفقیتی در این مبارزه در گرو همکاریهای جمعی است.
 
مدیر گروه مبارزه با مواد مخدر یکی از راه‌های همکاری بین کشورها در جهت مبارزه با مواد مخدر را تبادل دانش و تجربیات بین کشورها دانست و یادآور شد: دوره حاضر نیز در همین راستا در پلیس مبارزه با مواد مخدر جمهوری اسلامی ایران تشکیل شد.
 
وی افزود: دوره حاضر به مدت 4 روز برگزار و شرکت کنندگان در آن به مدت 18 ساعت در کلاس‌های تئوری و عملی شرکت کرده و در خصوص موادمخدر ، شیوه‌ها و شگردهای جاسازی مواد مخدر و روش‌های کشف آن، آشنا میشوند.
انتهای پیام/ش
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول