اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نظام صالحین شاهرود خبر داد:

تشکیل 300 حلقه صالحین در شاهرود

خبرگزاری فارس: مسئول نظام صالحین سپاه ناحیه شاهرود گفت: بیش از 300 حلقه صالحین در پایگاه‌های شاهرود فعال شده است.

تشکیل 300 حلقه صالحین در شاهرود
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام علیرضا اسکندرپور ظهر امروز در نشستی که به همین منظور در شاهرود برگزار شد، با اشاره به اهداف نظام صالحین در بسیج اظهار داشت: می‏توانیم با کادرسازی در حلقه‌های تربیتی صالحین نیروهای متعهد و متخصص برای اسلام و اهداف انقلاب تربیت کنیم.
مسئول نظام صالحین سپاه ناحیه شاهرود افزود: شجره طیبه صالحین و احیای آن نیاز به انسان‌هایی دارد که نسبت به هدایت اقشار جامعه حریص باشند.
اسکندرپور با اشاره به رسیدن به اهداف در شجره طیبه صالحین گفت: ما برای نیل به اهداف طیبه صالحین باید از دنیای مادی خودمان بگذریم و وقت مضاعفی را در تربیت نسل جوان برداریم.
وی هدف شجره طیبه صالحین را رفاقت خواص پایگاه‌ها و نیروهای دلسوز با نسل جوان عنوان کرد و افزود: تا این رفاقت بین افراد اتفاق نیفتد، هدف شجره طیبه صالحین که همان جذب و پرورش استعدادها و بصیرت افزایی است، محقق نخواهد شد.
مسئول نظام صالحین سپاه ناحیه شاهرود ادامه داد: ما در شجره طیبه صالحین در مرحله اول برای رسیدن به هدف اعتقادی نیاز به آمار نداریم و کیفیت برای ما اولویت امر است.
اسکندرپور با بیان اینکه هم‏اکنون ما بیش از 300 حلقه صالحین داریم، گفت: از این تعداد بیش از 60 حلقه آن کیفیت لازم را ندارند که با برگزاری دوره‌های آموزشی برای سرگروه‌های صالحین امیدواریم حلقه‌های صالحین به دو برابر افزایش یابد و ما به اهداف شجره طیبه صالحین در اقشار مختلف بسیج نزدیک شویم.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول